dc.contributor.author |
Arabacıoğlu, Taner |
|
dc.date.accessioned |
2015-11-12T11:45:27Z |
|
dc.date.available |
2015-11-12T11:45:27Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
İlköğretim Online, 12(1), 148‐157, 2013 |
tr_TR |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11607/571 |
|
dc.description.abstract |
Bu çalışmanın amacı Endüstri Meslek ya da Teknik Lisede görev yapan Bilişim Teknolojisi öğretmenlerinin modüler eğitim programı hakkındaki görüşlerini ortaya koymaktır. Çalışmaya, 2009-2010 eğitim-öğretim yılında Aydın ve ilçelerinde görev yapan yedi öğretmen katılmıştır. Araştırmaya ilişkin verilerin toplanmasında araştırmacı tarafından geliştirilen yarı yapılandırılmış görüşme formu kullanılmıştır. Öğretmenler, toplam 14 sorunun yer aldığı görüşme formunu yaklaşık 20 dakikada yanıtlamışlardır. Ham veriler, içerik analizi tekniği kullanılarak kodlanmış ve temalar saptanmaya
çalışılmıştır. Araştırmanın bulgularına göre ölçme-değerlendirme süreçleri, modül içerikleri, hizmetiçi eğitim, materyal ihtiyacı ile ilgili sorunlar olduğu sonucuna ulaşılmıştır. Bunların yanında modüler eğitim programının öğretmenlerin uzmanlaşmasına olanak sağlaması ve sınıftaki öğrenci sayısının artışı sonucu gerçekleşen grup uygulaması olumlu olarak değerlendirilmiştir. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
İlköğretim Online |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
Modüler Eğitim Programı |
tr_TR |
dc.subject |
Mesleki ve Teknik Eğitim |
tr_TR |
dc.subject |
Bilişim Teknolojileri |
tr_TR |
dc.subject |
Öğretmen Görüşü |
|
dc.title |
Bilişim teknolojisi öğretmenlerinin modüler eğitim programına ilişkin görüşleri : Aydın ilinde bir durum çalışması |
tr_TR |
dc.title.alternative |
Information technology reachers' views about modular curriculum : a case study in Aydın |
tr_TR |
dc.type |
article |
tr_TR |