eArşiv@Adu

Bilişim teknolojisi öğretmenlerinin modüler eğitim programına ilişkin görüşleri : Aydın ilinde bir durum çalışması

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Arabacıoğlu, Taner
dc.date.accessioned 2015-11-12T11:45:27Z
dc.date.available 2015-11-12T11:45:27Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation İlköğretim Online, 12(1), 148‐157, 2013 tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11607/571
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı Endüstri Meslek ya da Teknik Lisede görev yapan Bilişim Teknolojisi öğretmenlerinin modüler eğitim programı hakkındaki görüşlerini ortaya koymaktır. Çalışmaya, 2009-2010 eğitim-öğretim yılında Aydın ve ilçelerinde görev yapan yedi öğretmen katılmıştır. Araştırmaya ilişkin verilerin toplanmasında araştırmacı tarafından geliştirilen yarı yapılandırılmış görüşme formu kullanılmıştır. Öğretmenler, toplam 14 sorunun yer aldığı görüşme formunu yaklaşık 20 dakikada yanıtlamışlardır. Ham veriler, içerik analizi tekniği kullanılarak kodlanmış ve temalar saptanmaya çalışılmıştır. Araştırmanın bulgularına göre ölçme-değerlendirme süreçleri, modül içerikleri, hizmetiçi eğitim, materyal ihtiyacı ile ilgili sorunlar olduğu sonucuna ulaşılmıştır. Bunların yanında modüler eğitim programının öğretmenlerin uzmanlaşmasına olanak sağlaması ve sınıftaki öğrenci sayısının artışı sonucu gerçekleşen grup uygulaması olumlu olarak değerlendirilmiştir. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İlköğretim Online tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject Modüler Eğitim Programı tr_TR
dc.subject Mesleki ve Teknik Eğitim tr_TR
dc.subject Bilişim Teknolojileri tr_TR
dc.subject Öğretmen Görüşü
dc.title Bilişim teknolojisi öğretmenlerinin modüler eğitim programına ilişkin görüşleri : Aydın ilinde bir durum çalışması tr_TR
dc.title.alternative Information technology reachers' views about modular curriculum : a case study in Aydın tr_TR
dc.type article tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster