dc.contributor.advisor |
Altınoğlu, Ender |
|
dc.contributor.author |
Yücedağ, Kerem İ. |
|
dc.date.accessioned |
2018-10-11T07:08:43Z |
|
dc.date.available |
2018-10-11T07:08:43Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.date.submitted |
2005 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11607/3427 |
|
dc.description.abstract |
20 yıl kadar önce pazarlama ile uğraşanlar tüketimin hedonik ve tecrübesel tarafının
farkına varmışlardır. Otomobil, bu gezegen üzerindeki hemen her yerde yüz milyonlarca
insanın hayatındadır. nsanları otomobil almaya iten nedir? Tüketimdeki rasyonel ve hedonik
taraflar nelerdir? Bu tez bu sorulara odaklanmıştır.
Bu çalışma Aydın, Türkiye'deki otomobil tüketimine en çok etki eden araçları
açıklamaya çalışmaktadır. |
tr_TR |
dc.description.abstract |
Two decades ago marketing researchers awoke to the hedonic and experimental
aspects of consumption. Cars touch the lives of hundreds of millions of people nearly
everywhere on this planet on a daily basis. What makes people buy a car? What are the
rational and hedonic aspects of car consumption? This thesis focuses on this question.
This framework is then applied to determine the most effective means to stimulate car
consumption in Aydin, Turkey |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.title |
Tüketici davranışı, insana özgü ihtiyaçlar ve hedonik tüketim |
tr_TR |
dc.title.alternative |
Consumer behaviour, people needs and hedonic consumption |
tr_TR |
dc.type |
masterThesis |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı |
tr_TR |