eArşiv@Adu

Tüketici davranışı, insana özgü ihtiyaçlar ve hedonik tüketim

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor Altınoğlu, Ender
dc.contributor.author Yücedağ, Kerem İ.
dc.date.accessioned 2018-10-11T07:08:43Z
dc.date.available 2018-10-11T07:08:43Z
dc.date.issued 2005
dc.date.submitted 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11607/3427
dc.description.abstract 20 yıl kadar önce pazarlama ile uğraşanlar tüketimin hedonik ve tecrübesel tarafının farkına varmışlardır. Otomobil, bu gezegen üzerindeki hemen her yerde yüz milyonlarca insanın hayatındadır. nsanları otomobil almaya iten nedir? Tüketimdeki rasyonel ve hedonik taraflar nelerdir? Bu tez bu sorulara odaklanmıştır. Bu çalışma Aydın, Türkiye'deki otomobil tüketimine en çok etki eden araçları açıklamaya çalışmaktadır. tr_TR
dc.description.abstract Two decades ago marketing researchers awoke to the hedonic and experimental aspects of consumption. Cars touch the lives of hundreds of millions of people nearly everywhere on this planet on a daily basis. What makes people buy a car? What are the rational and hedonic aspects of car consumption? This thesis focuses on this question. This framework is then applied to determine the most effective means to stimulate car consumption in Aydin, Turkey tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.title Tüketici davranışı, insana özgü ihtiyaçlar ve hedonik tüketim tr_TR
dc.title.alternative Consumer behaviour, people needs and hedonic consumption tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR
dc.contributor.department Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster