eArşiv@Adu

Orta öğretimde cebirsel soyut kavramların gelişimi ve öğrenciler tarafından sınıflara göre algılarının karşılaştırılması

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor Doğruöz, Semra
dc.contributor.author Özşınlak, İlker
dc.date.accessioned 2017-10-12T13:48:59Z
dc.date.available 2017-10-12T13:48:59Z
dc.date.issued 2014
dc.date.submitted 2014
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11607/3118
dc.description.abstract Bu çalışmada, 9. sınıfta verilen cebirsel kavramların 10, 11 ve 12. sınıflarda etkisi incelenmiştir. Bunun için kavramlar ilk 4 bölümde tanım ve temel özellikler üzeyinde verilerek 5. bölümde 9. sınıf düzeyinde bir cebir sınavı hazırlanarak bu Söke Yavuz Selim Anadolu Öğretmen Lisesi 9, 10, 11 ve 12. sınıf öğrencilerine uygulanmıştır. Ayrıca aynı gruplara bir anket uygulaması yapılarak konuların anlaşılmayan kısımları ve sebepleri araştırılmıştır. Son olarak anket sonuçlarına göre sınıf düzeyinde karşılaştırmalar yapılarak çözüm önerilerinde bulunulmuştur. tr_TR
dc.description.abstract In this study, the effect of the abstract terms at the 10th, 11th and 12th grade which are given at the 9th grade is studied. For this purpose, in the first 4 chapters we give definitions and basic properties and in the 5th chapter we gave an exam which is for all 9th, 10th, 11th and 12th in Soke Yavuz Selim Anatolian Teacher School in the 9th grade level. Also, a survey was done to know which parts are not understood and why it is not being understood. Finaly, advices of solutions were given acording to the results of the survey comparing the grades. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Adnan Menderes Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Önerme tr_TR
dc.subject Mantık tr_TR
dc.subject Küme tr_TR
dc.subject Bağıntı tr_TR
dc.subject Fonksiyon tr_TR
dc.subject İkili İşlem tr_TR
dc.subject Proposition tr_TR
dc.subject Logic tr_TR
dc.subject Set tr_TR
dc.subject Relation tr_TR
dc.subject Function tr_TR
dc.subject Binary Operation tr_TR
dc.title Orta öğretimde cebirsel soyut kavramların gelişimi ve öğrenciler tarafından sınıflara göre algılarının karşılaştırılması tr_TR
dc.title.alternative Development of abstract terms at secondary school and comparing perceptions of students according to grade levels tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR
dc.contributor.department Adnan Menderes Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Anabilim Dalı tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster