eArşiv@Adu

Butik otel işletmelerinde markalaşmanın turistlerin satın alma davranışları üzerindeki etkileri: Şirince örneği

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor Karakaş Tandoğan, Gülnur
dc.contributor.author Özkeroğlu, Özlem
dc.date.accessioned 2017-10-10T11:07:35Z
dc.date.available 2017-10-10T11:07:35Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11607/3112
dc.description.abstract In today‟s free competition environment, enterprises are struggling to gain competitive advantage by creating differences, and getting rid of the many similar companies in terms of production, promotion and marketing of goods and services. For this reason, one of the factors that directly affect the successes of the companies is the branding. From this point, the aim of the study is to reveal the effects of the branding efforts of the boutique hotel enterprises on the purchasing behaviors of the consumers. In the study, questionnaire has been used as data colletion technique tr_TR
dc.description.abstract Günümüz serbest rekabet ortamında işletmeler, mal ve hizmetlerin üretimi, tanıtımı ve pazarlanması açısından birbirlerine benzeyen birçok firma arasından sıyrılıp, farklılık yaratarak rekabet avantajı elde etme çabası içerisine girmektedirler. Bu yüzden, işletmelerin başarılarına doğrudan etki eden faktörlerden birini de markalaşma faktörü oluşturmaktadır. Bu noktadan hareketle, araştırmanın amacı; butik otel işletmelerinin uyguladıkları markalaşma çabalarının, tüketicilerin tatil satın alma davranışları üzerindeki etkilerini ortaya çıkarmaktır. Araştırmada, veri toplama tekniği olarak anket kullanılmıştır. Butik otel işletmelerinin, markalaşma için gerekli potansiyele sahip oldukları varsayılmakta, işletmelerin de son zamanlarda yoğun rekabet koşullarında bu konuya önem vermeye başladıkları gözlenmekte ve yürütülecek olan markalaşma faaliyetlerinin, butik otel işletmelerinin konseptine uygun olduğu düşünülmektedir. tr_TR
dc.publisher Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess tr_TR
dc.subject Marka tr_TR
dc.subject Markalaşma tr_TR
dc.subject Butik Otel tr_TR
dc.subject Turist tr_TR
dc.subject Satın Alma Davranışı tr_TR
dc.subject Brand tr_TR
dc.subject Branding tr_TR
dc.subject Boutique Hotel tr_TR
dc.subject Tourist tr_TR
dc.subject Purchasing Behavior tr_TR
dc.title Butik otel işletmelerinde markalaşmanın turistlerin satın alma davranışları üzerindeki etkileri: Şirince örneği tr_TR
dc.title.alternative The effetcs of branding in boutique hotel enterprises on purchasing behaviors of tourists : the case of Şirince tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR
dc.contributor.department Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı, Turizm İşletmeciliği Bilim Dalı tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster