eArşiv@Adu

Tüketim duyguları: Her şey dahil hizmet alan müşteriler üzerine bir araştırma

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor Erbay Aslıtürk, Gül
dc.contributor.author Aydın, Canan
dc.date.accessioned 2017-07-18T12:23:33Z
dc.date.available 2017-07-18T12:23:33Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11607/3032
dc.description.abstract Bu araştırmanın temel amacı, her şey dahil sistemde hizmet alan konaklama işletmeleri müşterilerinin tüketim duygularını nasıl ifade ettiğini keşfetmektir. Katılımcılar her şey dahil hizmet alan müşteriler arasından seçilmiştir. Veriler gönüllük esasına dayanan 25 katılımcı ile görüşme tekniği kullanılarak toplanmış ve içerik analizine tabi tutulmuştur. Araştırmanın ilk bölümünde araştırma hakkındaki genel bilgiler yer almaktadır. İkinci bölümde tüketim duyguları ve her şey dahil sistemin literatür analizi ve kavramsal olarak tanımlamaları yer almaktadır. Araştırmanın üçüncü bölümünde araştırmanın yöntemi, dördüncü bölümünde bulgular ve son bölümde ise sonuçlar yer almaktadır. Elde edilen bulgulardan her şey dahil hizmet alan müşterilerin tüketim duyguları çizelgesi elde edilmiştir. Son olarak elde edilen bulgular yorumlanarak işletmeler ve gelecek çalışmalar için önerilerde bulunulmuştur. tr_TR
dc.description.abstract The main purpose of this study is to explore how costumers who had all inclusive vacation experience explain their consumption emotions. Participants choosen from customers who had all inclusive vacation experience. Data was collected from 25 participants by using depth inteview technique and analysed by the content analysis technique. In the first part of study, general information about the research was described. In the second part of study, consumption emotions and all inclusive system were discussed in existing literature and both of them were given the conceptual definition. In the third part, the research method were explained. In the forth part findings and the last part of this study results were reported. In the light of the findings all inclusive vacation customers' consumption emotions table was formed. Finally, the findings were interpreted and suggestions were given to enterprises and future researches. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess tr_TR
dc.subject Duygu tr_TR
dc.subject Tüketim Duyguları tr_TR
dc.subject Her Şey Dahil Sistem tr_TR
dc.subject İçerik Analizi tr_TR
dc.subject Emotion tr_TR
dc.subject Consumption Emotions tr_TR
dc.subject All Inclusive System tr_TR
dc.subject Content Analysis tr_TR
dc.title Tüketim duyguları: Her şey dahil hizmet alan müşteriler üzerine bir araştırma tr_TR
dc.title.alternative Consumption emotions: A research on the customers experiencing all inclusive vacation tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR
dc.contributor.department Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster