eArşiv@Adu

Mobil öğrenme ortamlarında ters yüz sınıf modelinin gerçekleştirilebilirliği üzerine bir öneri

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Torun, Fulya
dc.contributor.author Dargut, Tülay
dc.date.accessioned 2016-03-24T14:28:21Z
dc.date.available 2016-03-24T14:28:21Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Torun, F., Dargut, T. (2015).Mobil öğrenme ortamlarında ters yüz sınıf modelinin gerçekleştirilebilirliği üzerine bir öneri.Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,6(1),20-29. tr_TR
dc.identifier.uri http://www.dergi.adu.edu.tr/egitimbilimleri/arsiv/2015_c6/C6_Aral%C4%B1k/64_f_torun/64_f_torun_SF.pdf
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11607/2798
dc.description.abstract Geleneksel öğrenme ortamlarında mevcut öğrenenlerin sayısı ve öğrenme etkinliklerini gerçekleştirmek için yetersiz olan ders süreleri temel sınırlıklar olarak sürekli dile getirilmektedir. Öğrenenlerin gereksinimlerine cevap verebilmek ve bu sınırlıkları aşabilmek için ters yüz sınıf modeli önemli bir alternatif olarak görülmektedir. Bu model ile öğrenenler bilgi edinme süreçlerini sınıf dışı etkinliklerle gerçekleştirirken, sınıf içi etkinliklerde öğrenmelerin pekiştirilmesine ve uygulama yapmaya daha fazla zaman ayrılması amaçlanmaktadır. Sınıf dışı etkinliklerde herhangi bir mekana bağımlı kalmama durumu ise mobil öğrenme etkinlikleri ile benzerlik göstermektedir. Ters yüz sınıf modeli araştırmalarının yeni olması ve alanyazında mobil öğrenme ile kaynaştırılmasına rastlanmamış olması bu makalenin temel dayanağını oluşturmaktadır. Makalede önerilen Edmodo platformunun mobil desteği ile beraber sağladığı diğer faydalar da sunulmaktadır. Böylelikle gelecekteki araştırmalara ışık tutacağı düşünülmektedir. tr_TR
dc.description.abstract Current learners' numbers and the insufficient lecture time for applying learning activities are usually told for being basic disadvantages in traditional learning environments. Flipped class model is seen to be an alternative choice to respond the needs of learners and to overcome these limitations. While learners apply information acquisition process with out of class activities, it is aimed with this model to devote more time to make the consolidation of learning and practice in class activities. Having no need to adhere to any space in out of class activities is similar with mobile learning activities. Research of flipped class model being new, and the integration of flipped class model and mobile learning having no seen in related research constitutes the cornerstone of this journal. Also in this journal, the other advantages provided with mobile support of recomended platform being called Edmodo is presented. Thus, it is thought to set light to future research. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Ters Yüz Sınıf Modeli tr_TR
dc.subject Ters Yüz Öğrenme tr_TR
dc.subject Mobil Öğrenme tr_TR
dc.subject Edmodo tr_TR
dc.subject Flipped Classroom Model tr_TR
dc.subject Flipped Learning tr_TR
dc.subject Mobile Learning tr_TR
dc.title Mobil öğrenme ortamlarında ters yüz sınıf modelinin gerçekleştirilebilirliği üzerine bir öneri tr_TR
dc.title.alternative A proposal for the applicability of flipped classroom model in mobile learning environments tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi tr_TR
dc.contributor.authorID TR122139 tr_TR
dc.contributor.authorID TR122960 tr_TR
dc.contributor.department Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü tr_TR
dc.identifier.volume 6 tr_TR
dc.identifier.issue 1 tr_TR
dc.identifier.startpage 20 tr_TR
dc.identifier.endpage 29 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster