eArşiv@Adu

Matematik dersinde probleme dayalı öğrenme üzerine bir örnek olay

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Öksüz, Cumali
dc.contributor.author Uça, Sanem
dc.date.accessioned 2016-03-24T07:24:48Z
dc.date.available 2016-03-24T07:24:48Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Öksüz, C., Uça, S. (2011). Matematik dersinde probleme dayalı öğrenme üzerine bir örnek olay.Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,2(1),20-29. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11607/2760
dc.description.abstract Bu çalışmada, Teknolojinin Matematik Eğitimine Entegrasyonu (TME2) projesi kapsamında ilkokul 4.sınıf matematik dersi konu alanında Probleme Dayalı Öğrenme (PDÖ)Sürecine yönelik gerçekleştirilmiş bir örnek olay anlatılmıştır. Bu örnek olay, resimlerle desteklenerek, detaylı bir şekilde anlatılmış ve PDÖ’nün matematik öğretiminde nasıl ve ne şekilde kullanılabileceği örneklenmeye çalışılmıştır. PDÖ’nün Problemin Tanılanması, Eylem Planının Oluşturulması ve Problem Çözümünün Geliştirilmesi aşamaları gözetilerek işlenen ders bu başlıklar altında örnek olay olarak sunulmuştur. tr_TR
dc.description.abstract In this article, a videocase, which was developed by Technology Integration Into Education (TME2) Project team in mathematics subject with fourth graders about the use of Problem Based Learning (PBL), is presented in detail by using text and pictures. Through this videocase it is aimed to exemplify the way technology can be used in mathematics instruction. The videocase is presented here by considering the stages of Problem Based Learning. Thus, the videocase is outlined under the stages of Defining Problem, Developing Action Plan, and Developing Problem Solution. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Probleme Dayalı Öğrenme tr_TR
dc.subject Video Örnek Olay tr_TR
dc.subject Matematik Öğretimi tr_TR
dc.subject Teknoloji Entegrasyonu tr_TR
dc.subject Problem Based Learning tr_TR
dc.subject Videocase tr_TR
dc.subject Mathematics Teaching tr_TR
dc.subject Technology Integration tr_TR
dc.title Matematik dersinde probleme dayalı öğrenme üzerine bir örnek olay tr_TR
dc.title.alternative A videocase in mathematics lesson towards problem based learning tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi tr_TR
dc.contributor.authorID TR16838 tr_TR
dc.contributor.authorID TR232734 tr_TR
dc.contributor.department Adnan Menderes Üniversitesi İlköğretim Bölümü tr_TR
dc.identifier.volume 2 tr_TR
dc.identifier.issue 1 tr_TR
dc.identifier.startpage 20 tr_TR
dc.identifier.endpage 29 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster