eArşiv@Adu

Doğada gerçekleştirilen bir matematik yaz kampının lise öğrencileri üzerindeki etkilerinin öğrenci görüşlerine göre incelenmesi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Sözer, Yusuf
dc.date.accessioned 2016-03-24T07:18:21Z
dc.date.available 2016-03-24T07:18:21Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Sözer, Y. (2013).Doğada gerçekleştirilen bir matematik yaz kampının lise öğrencileri üzerindeki etkilerinin öğrenci görüşlerine göre incelenmesi.Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,4(1),1-18. tr_TR
dc.identifier.uri http://www.dergi.adu.edu.tr/egitimbilimleri/arsiv/2013_c4/2013_aralik/29_yusuf%20s%C3%B6zer/29_yusufsozer.pdf
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11607/2753
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı, doğada gerçekleştirilen bir matematik yaz kampı etkinliklerinin, öğrenciler üzerindeki etkisini öğrencilerin görüşlerine göre belirlemektir. Bu amaçla, İzmir ili, Selçuk ilçesi, Şirince Köyü’ne 1 km. uzaklıkta, dağ yamacında, doğal bir yeşil alana kurulu açık hava derslikleri, açık hava çalışma alanları, kütüphane, dinlenme, yemek, barınma alanlarından oluşan ve matematik yaz programları yürütülen Nesin Matematik Köyü’ndeki (NMK) açık hava öğrenme etkinlikleri bir durum olarak çalışılmıştır. Çalışma, 01/07/2013-14/07/2013 tarihleri arasında Liselilere Matematik Yaz Okulu Programına katılan 27 lise öğrencisi ile gerçekleştirilmiştir. Nitel olan bu çalışmada veriler gözlem ve görüşme yöntemleri kullanılarak toplanmış ve betimsel olarak analiz edilmiştir. Öğrenci görüşlerine göre, doğada açık hava öğrenme etkinliklerinin özellikle bilişsel, duyuşsal ve sosyal alanlardan çok yönlü kazanımlar sağladığı sonucuna ulaşılmıştır. tr_TR
dc.description.abstract The purpose of this study is to determine the effects of an outdoor summer math. camp on students from their points of view. For this purpose, the outdoor learning activities in Nesin Math. Village which is 1 km. far away from Şirince Village/Selçuk Town/ İzmir Province, located over a green field on a piedmont, consisting of clear air classes, clear air study areas, library, resting, eating, living areas -where the math. summer programs are carried out- has been studied as a case. The study was conducted with 27 high school students which took place in the Math. Summer School Program between 01/07/2013 and 14/07/2013 dates. In this qualitative study, data is collected by using observation and interview methods and descriptively analyzed. According to student views, it’s concluded that outdoor learning activities provides multi directional attainments particularly cognitive, affective and social domain attainments. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Açık Hava Öğrenme Etkinlikleri tr_TR
dc.subject Doğada Öğrenme tr_TR
dc.subject Matematik Öğrenme tr_TR
dc.subject Outdoor Learning tr_TR
dc.subject Outdoor Learning Activities tr_TR
dc.subject Math Instruction tr_TR
dc.title Doğada gerçekleştirilen bir matematik yaz kampının lise öğrencileri üzerindeki etkilerinin öğrenci görüşlerine göre incelenmesi tr_TR
dc.title.alternative Investigation of the effects of an outdoor summer math. camp on high school students through the students’ views tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi tr_TR
dc.contributor.department Dicle Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretim Doktora Programı tr_TR
dc.identifier.volume 4 tr_TR
dc.identifier.issue 1 tr_TR
dc.identifier.startpage 1 tr_TR
dc.identifier.endpage 18 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster