eArşiv@Adu

Tv dizilerinin destinasyon imajı üzerine etkisi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Çakır, Fatma
dc.date.accessioned 2016-03-10T11:36:38Z
dc.date.available 2016-03-10T11:36:38Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Çakır, F. (2014). Tv dizilerinin destinasyon imajı üzerine etkisi. Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1(2), 80-89. tr_TR
dc.identifier.issn 2148 - 4996
dc.identifier.uri http://dergipark.ulakbim.gov.tr/adusobed/article/view/5000177629
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11607/2335
dc.description.abstract Son dönemde sayıları artan televizyon dizileri ve bu dizilere turistik bir ürün olarak yerleştirilen destinasyonlar, izleyicilerin algıladığı destinasyon imajı üzerinde etkili olmaktadır. Bu dizilerin çekildiği destinasyonlara yönelik olumlu bir marka imajının yaratılması ve güçlendirilmesi, şehir turizmi açısından da oldukça önemlidir. Bu çalışmanın amacı televizyon dizilerinin, izleyicilerin algıladıkları destinasyon imajı üzerindeki etkisini belirlemektir. Çalışma aynı zamanda Aydın il merkezinde yaşayan 18 yaş üstü TV dizisi izleyicisi kişilere yönelik bir anket çalışmasını içermektedir. Çalışmada, anket verileri kullanılarak çeşitli istatistiki analizler yapılmıştır. Yapılan analiz sonucunda, televizyon dizilerinin, izleyicilerin algıladıkları destinasyon imajı üzerindeki etkisinin “olumlu” olduğunu söyleyebiliriz. tr_TR
dc.description.abstract The TV series whose numbers increased recently and destinations which are placed in theseseries as a touristic product can be effective on the viewers’ perception of destination image. The creation and strengthening of a positive image toward the destinations in which these series were shotare of great importance for city tourism. The purpose of this study is to determine the effect of TV series on viewers’ perceptions of destination image. The study, at the same time, includes a survey toward viewers who are older than 18 years old and who live in the center of Aydın Province. Various statistical analyses obtained from the survey results are also performed in thestudy. As a result of the analysis conducted, it can be said that TV series have a positive effect on the audience perception of destination image. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Destinasyon İmajı tr_TR
dc.subject Televizyon Dizileri tr_TR
dc.subject Destinasyon Pazarlaması tr_TR
dc.subject Destination İmage tr_TR
dc.subject Television Series tr_TR
dc.subject Destination Marketing tr_TR
dc.title Tv dizilerinin destinasyon imajı üzerine etkisi tr_TR
dc.title.alternative The effect of tv series on destination ımage tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi tr_TR
dc.contributor.authorID TR150463 tr_TR
dc.contributor.department Adnan Menderes Üniversitesi Nazilli İİBF İşletme Bölümü tr_TR
dc.identifier.volume 1 tr_TR
dc.identifier.issue 2 tr_TR
dc.identifier.startpage 80 tr_TR
dc.identifier.endpage 89 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster