eArsiv@Adu

Transfüzyonla ilgili akut akciğer hasarında yüksek doz intravenöz metilprednizolon tedavisi

Show simple item record

dc.contributor.author Bolaman, Zahit
dc.contributor.author Camcı, Celalettin
dc.contributor.author Sönmez, Hulki Meltem
dc.contributor.author Öge, Ayşin
dc.contributor.author Kadıköylü, Gürhan
dc.contributor.author Şentürk, Taşkın
dc.date.accessioned 2016-03-04T07:29:33Z
dc.date.available 2016-03-04T07:29:33Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.citation Bolaman, Z., Camcı, C., Sönmez, H.M., Öge, A., Kadıköylü, G., Şentürk, T. (2000). Transfüzyonla ilgili akut akciğer hasarında yüksek doz intravenöz metilprednizolon tedavisi.Adnan Menderes Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, 1(2), 43-46. tr_TR
dc.identifier.issn 2149-9063
dc.identifier.uri http://meandrosmedicaljournal.org/article_9670/High-Dose-Methylprednisolone-Treatment-Of-Transfusion-Related-Acute-Lung-Injury-Case-Report
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11607/2261
dc.description.abstract Transfüzyonla ilgili akut akciğer hasarı plazma içeren kan ürünlerinin transfüzyonu sonrası görülebilmektedir. Bu yazımızda kronik idiopatik trombositopenisi olan bayan hastada taze kan transfüzyonunu takiben oluşan akut akciğer hasarında yüksek doz intravenöz metilprednizolon (YDıVMP) kullanılımını rapor etmekteyiz. tr_TR
dc.description.abstract Transfusion related acute lung injury has been known to appear following transfusion of plasma including blood components. In this report, we present a patient with acute lung injury after whole blood transfusion who was successfully treated with high dose intravenous methylprednisolone (HDIVMP). tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Adnan Menderes Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Akut Akciğer Hasarı tr_TR
dc.subject Transfüzyon tr_TR
dc.subject Yüksek Doz Metilprednizolon Tedavisi tr_TR
dc.subject Acute Lung Injury tr_TR
dc.subject Transfusion tr_TR
dc.subject Hdıvmp tr_TR
dc.title Transfüzyonla ilgili akut akciğer hasarında yüksek doz intravenöz metilprednizolon tedavisi tr_TR
dc.title.alternative High dose methylprednisolone treatment of transfusion related acute lung ınjury: case report tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal Adnan Menderes Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi tr_TR
dc.contributor.authorID TR150509 tr_TR
dc.contributor.authorID TR10389 tr_TR
dc.contributor.authorID TR198888 tr_TR
dc.contributor.authorID TR5714 tr_TR
dc.contributor.department Adnan Menderes Üniversitesi Tıp Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı tr_TR
dc.identifier.volume 2 tr_TR
dc.identifier.issue 1 tr_TR
dc.identifier.startpage 43 tr_TR
dc.identifier.endpage 46 tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account