eArşiv@Adu

Çevresel Etkenler ve Duygusal İmaj:Turistlerin Alışverişte Yakınlaşma/Uzaklaşma Davranışlarına etkileri

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor Yüksel, Atila
dc.contributor.author Esen, Ozan
dc.date.accessioned 2015-05-15T13:19:41Z
dc.date.available 2015-05-15T13:19:41Z
dc.date.issued 2007-01-01
dc.identifier.uri http://194.27.38.21/web/catalog/info.php?idx=32900535&idt=1
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11607/199
dc.description.abstract Dış ve iç çevre etkenlerinin ve bunun yaratığı imajın uyum/uyumsuzluğunun tercih ve satınalma davranışları üzerine doğrudan ve dolaylı etkilerinin ortaya konması uyum/uyumsuzluğu yaratan etkenlerin yönetilebilmesi açısından gereklidir. İlgili alanda var olan uygulamalı çalışmaların sayısal azlığından hareketle, bu çalışmada mağaza içi/mağaza dışı çevresel etkenlerden renk ve kalabalık etkenlerinin turistlerin alışverişte yakınlaşma/uzaklaşma davranışlarına etkileri incelenmektedir. It is necessary to show the internal and external environmental factors and the direct and indirect effects on preference and shopping behaviour of the adjustment of the image created by these factors. Due to the lack of researches in this field , in this research the effects of colour and crowding which are the external and internal environment factors of the destination on approach / avoidance behaviour of the tourists in shopping are examined. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Adnan Menderes Üniversitesi tr_TR
dc.subject Alışveriş tr_TR
dc.subject Shopping tr_TR
dc.subject Turizm tr_TR
dc.subject Tourism tr_TR
dc.subject imaj tr_TR
dc.subject duygusal ve bilişsel imaj tr_TR
dc.subject çevresel etkenler (renk ve kalabalık) tr_TR
dc.subject yakınlaşma-uzaklaşma davranışı tr_TR
dc.subject image tr_TR
dc.subject effective and cognitive image tr_TR
dc.subject environmental factors (colour and crowding) tr_TR
dc.subject approach-avoidance behaviour tr_TR
dc.title Çevresel Etkenler ve Duygusal İmaj:Turistlerin Alışverişte Yakınlaşma/Uzaklaşma Davranışlarına etkileri tr_TR
dc.title.alternative Enviromental Factors and Affective İmage: The Effects on Approach/Avoidance of the Tourists in Shopping tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster