eArşiv@Adu

Seyahat acenta yöneticisi bakış açısıyla internet üzerinde pazarlamanın üstün, zayıf yanları ve bunlara yönelik stratejiler: İzmir ili uygulaması

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor Çolakoğlu, Osman
dc.contributor.author Ataman, Ceren
dc.date.accessioned 2015-04-28T07:05:11Z
dc.date.available 2015-04-28T07:05:11Z
dc.date.issued 2007-01-01
dc.identifier.uri http://194.27.38.21/web/catalog/info.php?idx=32920929&idt=1
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11607/184
dc.description.abstract Bu araştırmada seyahat literatüründe internet üzerinde pazarlama kavramı ele alınmıştır. Seyahat acenta yöneticisi bakış açısıyla internet üzerinde pazarlamanın üstün ve zayıf yanları değerlendirilmeye çalışılmıştır. Literatürde bahsedilen üstün, zayıf yanlar ile yöneticilerin düşünceleri karşılaştırılmıştır. Ayrıca internet üzerinde pazarlamada başarılı olmayı sağlayan stratejilerin seyahat acentaları tarafından ne kadar uygulanıp uygulanmadığı test edilmiştir. Araştırma, literatür taramasını takiben, anket uygulamasıyla oluşturulmuştur. Araştırma evreni olarak İzmir ilinde bulunan seyahat acentaları yöneticileri belirlenmiştir. Yapılan analizler sonucunda, seyahat acenta yöneticilerinin interneti daha çok bir yarar olarak algıladıkları ortaya çıkmıştır This study covers the marketing concept via internet in the travel literature. It was tried to assess the superior and weak aspects of marketing via internet from point of view of a travel agency manager. The superior and weak aspects mentioned in the literature were compared with the thoughts of the managers. Further, it was tested to which extent the strategies ensuring the success in marketing via internet are whether utilized by the travel agencies or not. Following the study and a literature screening, a poll was constituted. As study environment the managers of travel agencies located in the Province Izmir were determined. In result of the analyses made, it has been found out, that the managers of the travel agencies are considering the internet rather as a benefit tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Adnan Menderes Üniversitesi tr_TR
dc.subject Turizm tr_TR
dc.subject seyahat acentası tr_TR
dc.subject pazarlama tr_TR
dc.subject internet tr_TR
dc.subject web tr_TR
dc.subject stratejiler tr_TR
dc.subject Tourism tr_TR
dc.subject travel agency tr_TR
dc.subject marketing tr_TR
dc.subject strategies tr_TR
dc.title Seyahat acenta yöneticisi bakış açısıyla internet üzerinde pazarlamanın üstün, zayıf yanları ve bunlara yönelik stratejiler: İzmir ili uygulaması tr_TR
dc.title.alternative Superior and weak aspects of marketing via internet from point of wiev of a travel agency manager and strategies directed to these:İzmir province exercise tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster