eArşiv@Adu

Türkiye'de sigortacılık sektörünün pazarlama karması açısından incelenmesi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor Doğaner, Mustafa
dc.contributor.author Evren, Gökçe Nezihe
dc.date.accessioned 2015-04-27T12:40:57Z
dc.date.available 2015-04-27T12:40:57Z
dc.date.issued 2007-01-01
dc.identifier.uri http://194.27.38.21/web/catalog/info.php?idx=32920759&idt=1
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11607/181
dc.description.abstract Çalısmanın konusunu, sosyal bir hizmet olan sigorta hizmetinin geleneksel pazarlama karması bilesenleri ile sadece hizmetler alanında gelistirilen genisletilmis pazarlama karması elemanları açısından incelenmesi olusturmaktadır. Bu konuya yönelmenin sebebi, sigortacılıgın tüm pazarlama karması elemanları açısından daha önce az sayıda kaynakta inceleme konusu yapılmasıdır. Çalısmanın amacı da Türkiye'de sigorta sektörü ile ilgili olarak yasanan bazı problemlerin saptanması, sigorta hizmetinin pazarlanması için gerekli uygulamaların ve sigorta pazarlama stratejilerinin ortaya konulmasıdır. Tez çalısmasında, sigortacılıgın temel ilkelerini, pazarlama ve sigorta pazarlama tekniklerini, sigorta sektörünün genel açıdan ve pazarlama açısından sorunlarını içeren, literatürde mevcut yerli ve yabancı kaynaklardan genis ölçüde yararlanılmıstır. The subject of this study is to examine traditional marketing mix components of insurance service, which is a social service, with extended marketing mix elements of which only developed in services. The reason to study this subject is that there were very limited studies in insurance on all marketing mix elements. The goal of this study is to determine some problems in insurance sector, to present implementation of insurance service marketing, and to prove strategies for insurance marketing in Turkey. In this thesis, available domestic and foreign literature have been used widely to explain the basic principles of insurance, marketing and insurance marketing technics, and the difficulties in insurance sector and of marketing. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Adnan Menderes Üniversitesi tr_TR
dc.subject İşletme tr_TR
dc.subject Business Administration tr_TR
dc.subject Sigortacılık tr_TR
dc.subject insurance tr_TR
dc.title Türkiye'de sigortacılık sektörünün pazarlama karması açısından incelenmesi tr_TR
dc.title.alternative The study of marketing mix model in insurance sector in Turkey tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster