dc.contributor.advisor |
Doğruöz, Semra |
|
dc.contributor.author |
Gürer, Yeşim |
|
dc.date.accessioned |
2016-01-14T12:11:06Z |
|
dc.date.available |
2016-01-14T12:11:06Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.date.submitted |
2009 |
|
dc.identifier.uri |
http://194.27.38.21/web/catalog/info.php?idx=32918120&idt=1 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11607/1099 |
|
dc.description.abstract |
Bu çalışmada İlköğretim 6., 7., 8. sınıflar matematik dersi müfredat programında anlatılan cebirsel ifadeler incelenmiştir. Birinci bölümde küme kavramları, ikinci bölümde sayılar, üçüncü bölümde cebirsel kavramlara giriş ve son olarak dördüncü bölümde özdeşlikler müfredat kapsamında incelenerek seviyeye uygun tespitler bulgular ve tartışma bölümünde sunulmuştur. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
Adnan Menderes Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Matematik |
tr_TR |
dc.subject |
Cebir |
tr_TR |
dc.subject |
İlköğretim |
tr_TR |
dc.title |
İlköğretim 6., 7., 8. sınıflar matematik dersi müfredat programında geçen cebir konularının incelenmesi |
tr_TR |
dc.type |
masterThesis |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Adnan Menderes Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Anabilim Dalı |
tr_TR |