eArşiv@Adu

Müşterilerin marka beklentileri ile marka sadakatlari arasındaki ilişki: Kuşadası'ında faaliyet gösteren restoranlar üzerine bir araştırma

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor Karakaş Tandoğan, Gülnur
dc.contributor.author Özgür, Mesut
dc.date.accessioned 2016-01-11T12:44:07Z
dc.date.available 2016-01-11T12:44:07Z
dc.date.issued 2013-01-01
dc.date.submitted 2013
dc.identifier.uri http://194.27.38.21/web/catalog/info.php?idx=32894956&idt=1
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11607/1001
dc.description.abstract Kuşadası'ndaki birinci sınıf restoranlarda müşterilerin işletmeden beklentileri ve algılamaları üzerine bir araştırma yapılmıştır. Müşterilerin yemek sonrası memnuniyet sonuçlarına göre davranışsal ve tutumsal sadakat düzeyleri incelenmiştir. Verilerden elde edilen sonuçlara göre katılımcılarda marka sadakati kavramının demografik özelliklere göre farklılık gösterdiği belirlenmiştir. tr_TR
dc.description.abstract Customers' expectations and perceptions of brand on restaurants in Kuşadası was researched. According to the results, customers' satisfactions after the dinner were compared for behavioral and attitudinal loyalty. As a result, the brand loyalty had differed according to the demographic characteristics of the customers. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Marka tr_TR
dc.subject Brand tr_TR
dc.subject Marka Bağımlılığı tr_TR
dc.subject Brand Loyalty tr_TR
dc.subject Müşteri Sadakati tr_TR
dc.subject Customer Loyalty tr_TR
dc.subject Sadakat tr_TR
dc.subject Loyalty tr_TR
dc.title Müşterilerin marka beklentileri ile marka sadakatlari arasındaki ilişki: Kuşadası'ında faaliyet gösteren restoranlar üzerine bir araştırma tr_TR
dc.title.alternative Relation between brand expectations and brand loyality of customers: A research on restaurants in Kuşadası tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR
dc.contributor.department Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster