Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
1-Jan-20147. sınıf İngilizce öğretim programının Stufflebeam'in Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (CIPP) modeline göre değerlendirilmesiSaracaloğlu, Asuman Seda; Dinçer, Beste; TR42077
1-Jan-2010Eğitsel eleştiri modeli ile eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği öğretim programının değerlendirilmesi: Bir durum çalışmasıSaracaloğlu, Asuman Seda; Kumral, Orhan; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
1-Jan-2009İlköğretim 3. sınıf hayat bilgisi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesiTürkoğlu, Adil; Tuncer, Özlem; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (İlköğretim) Anabilim Dalı
2012Ortaöğretim dokuzuncu sınıf İngilizce öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesiTürkoğlu, Adil; Karcı Aktaş, Canay; TR149916; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı
Jan-2010İlköğretim 1. sınıf matematik programına yönelik öğretmen görüşleriÖksüz, Cumali; Çetin, Duygu; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Sınıf Öğretmenliği) Anabilim Dalı.
1-Jan-2009İlköğretim okulları 4. sınıf İngilizce dersi öğretim programının değerlendirilmesine ilişkin öğretmen görüşleriTürkoğlu, Adil; İnam, Gülçin; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
1-Jan-2014Ortaokul Türkçe dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre incelenmesi(Aydın ili örneği)Gündoğdu, Kerim; Menteşe, Halim; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimler Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
20112005 ilköğretim matematik programının eğitsel eleştiri modeline göre değerlendirilmesiKöse, Erdoğan; Atatürk Üniversitesi K.K. Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü