Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
1-Jan-2004Pazarlama etiğinin teorik çerçevesi ve Türkiye`deki pazarlama faaliyetlerinin etiksel açıdan değerlendirilmesiDoğaner, Mustafa; Kesim, Ayşegül Kıvılcım
1-Jan-2014Aydın ilinde yaş sebze meyve toptancı hallerinin incelenmesiTunalıoğlu, Renan; Coşkun, Mehmet Hakan
1-Jan-2010Turizm pazarlamasında görsel ve yazılı tanıtım materyali içeriğinin satın alma niyetine etkileri: Eksik bilgiye dayalı çıkarım yaklaşımıYüksel, Atilla; Bilim, Yasin; TR31370; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm Anabilim Dalı.
1-Jan-2009Türkiye değerli taş potansiyeli ve pazarlama sorunlarıDoğaner, Mustafa; Babalık, Hakkı; TR16677; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
1-Jan-2011Restoran işletmelerinde hizmet garantisi uygulamaları ve müşteri tercihlerine etkileriÇolakoğlu, Osman; Kılınç, Olcay; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2011Kâr amacı gütmeyen kamu kuruluşlarında pazarlama faaliyetleri: Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) örneğiSayın, Esin; Topaloğlu, Eylem; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
2011Uluslararası seyahatlerde turistlerin çekim yerinde algıladıkları risklerin tekrar ziyaret etme niyetlerine etkileri: Alanya ilçesine yönelik bir araştırmaEge, Zehra; Çetinsöz, Burçin Cevdet; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2013Süpermarket sektöründeki mobil pazarlama uygulamalarının tüketici davranışlarına etkisi: Aydın örneğiÇakır, Fatma; Eru, Oya; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
1-Jan-2015Altı Sigma yönteminin zeytinyağı sektöründe bir uygulamasıSayın, Esin; Biçer Oymak, Bihter; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, İşletme Bilim Dalı
2017Turistlerin hedonik tüketim eğilimlerinin davranışsal niyetlerine etkisiTanrısevdi, Abdullah; Güçlütürk Baran, Günseli; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı