Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 11 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
1-Jan-2010İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin çokgenler ve dörtgenler konularındaki kavram yanılgılarının belirlenmesiÖksüz, Cumali; Başışık, Hüseyin; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı
1-Jan-2010Dinamik geometri yazılımı ile 5. sınıf çokgenler ve dörtgenler konularının kavratılmasıÖksüz, Cumali; Galip, Genç; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı
Jan-2010İlköğretim 1. sınıf matematik programına yönelik öğretmen görüşleriÖksüz, Cumali; Çetin, Duygu; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Sınıf Öğretmenliği) Anabilim Dalı.
2012Meslek yüksekokulu öğrencilerinin matematik dersi başarıları ile derse ilişkin tutumları, eleştirel düşünme eğilimleri ve mantıksal düşünme yetenekleri arasındaki ilişkilerin incelenmesiKoruklu, Nermin; Aksu, Gökhan; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
1-Jan-20139. sınıf öğrencilerinin doğal sayılar konusundaki kavram yanılgılarıElitok Kesici, Ayşe; Özdeş, Hayri; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
2015Matematik tarihi kullanımının ilkokul 4.sınıf öğrencilerinin akademik başarısı, hatırda tutma düzeyi ve motivasyonu üzerindeki etkileri.Öksüz, Cumali; Ersoy, Ezgi; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı
1-Jan-2015İşbirlikli öğrenme yönteminin matematik dersindeki erişiye, kalıclığa ve sosyal beceriye etkisiElitok Kesici, Ayşe; Koç, Belma; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
2011Matematik dersinde probleme dayalı öğrenme üzerine bir örnek olayÖksüz, Cumali; Uça, Sanem; TR16838; TR232734; Adnan Menderes Üniversitesi İlköğretim Bölümü
2017Oyun destekli öğretim ortamı ilkokul 3. Sınıf öğrencilerinin sayı örüntülerindeki üstbilişsel farkındalıklarını ve üstbilişsel strateji kullanma becerilerini nasıl etkiler ?Acar, Esin; Dönmez, Akın; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Bilimler Anabilim Dalı
2017Sınıf öğretmenlerinin matematik öğretiminde teknoloji kullanımına ilişkin algılarının incelenmesi: Efeler ilçe örneğiÖzsoy, Nesrin; Alkoç Sayan, Ayşe Nur; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Bilimler Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı