Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
1-Jan-2007Marka bağımlılığını etkileyen faktörler: Adnan Menderes Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir uygulamaArmağan, Ece Aksu; Eru, Oya
1-Jan-2010Tur operatörlüğü seçiminde markalaşmanın etkisi : Sarıgerme'ye gelen İngiliz turistler üzerinde bir araştırmaÇavuş, Şenol; Erguncu, Mustafa Asım Serhan; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm Anabilim Dalı
1-Jan-2013Müşterilerin marka beklentileri ile marka sadakatlari arasındaki ilişki: Kuşadası'ında faaliyet gösteren restoranlar üzerine bir araştırmaKarakaş Tandoğan, Gülnur; Özgür, Mesut; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2011Perakendecilikte özel marka kullanımı ve uygulamalarıBekçioğlu, Selim; Yazıcı, Ahu; TR150381; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
2015Marka bilinirliğinin tüketici satın alma kararına etkisi; Efes'i ziyaret etmek için gelen yabancı turistlere yönelik bir araştırmaTandoğan, V. Uğur; Tokatlı, Deniz; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2017Butik otel işletmelerinde markalaşmanın turistlerin satın alma davranışları üzerindeki etkileri: Şirince örneğiKarakaş Tandoğan, Gülnur; Özkeroğlu, Özlem; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı, Turizm İşletmeciliği Bilim Dalı
2017Sanal marka topluluklarının marka sadakati üzerine etkisi : Nikon marka topluluğu üyeleri üzerine bir araştırmaArmağan, Ece; Doğaner, Mehmet Can; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
2017Destinasyon markalama sürecinde şehir sloganlarının algılanması (Eskişehir örneği)Karakaş Tandoğan, Gülnur; Kurt, Erdi; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2017Pazarlama etiğinin marka imajına etkisi: beş yıldızlı oteller üzerine bir uygulamaKArakaş Tandoğan, Gülnur; Yılmaz, Cihan; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı