Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Earsiv@Adu
Search
Search:
All of DSpace
Dergiler
Enstitüler
Fakülteler
Kitaplar ve Kitap Bölümleri
Meslek Yüksekokulları
Rektörlüğe Bağlı Birimler
Tez
WOS (Web of Science) | Scopus | TR-Dizin | PubMed
Yüksekokullar
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Preview
Issue Date
Title
Author(s)
1-Jan-2002
Yerli turistlere paket tur düzenleyen seyahat acentalarında hizmet kalitesinin ölçülmesi
Çolakoğlu, Osman E.
;
Güngör, Arzu
1-Jan-2013
Konaklama işletmelerinde işgörenlerin hizmet kalitesi algılamaları: Sinop ilinde faaliyet gösteren konaklama işletmelerine yönelik bir uygulama
Şimşek, Güntekin
;
Keskin, Mehmet
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2013
Hizmet sektöründe hizmet kalitesinin ölçümü ve hizmet kalitesini etkileyen faktörler: Antalya' da hizmet kalitesi ölçümüne yönelik bir uygulama
Şenkayas, Hüseyin
;
Dalgıç, Ali
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü,İşletme Anabilim Dalı
2011
Eğitim hizmetlerinde yerelleşme ve hizmet kalitesi
Mutioğlu, Halil
;
Özgen, Vildan
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstütüsü, Kamu Yönetimi Anabilim Dalı
2017
Duygusal emek faktörünün hizmet kalitesine etkisi: Kuşadası’ndaki dört ve beş yıldızlı otellere yönelik bir araştırma
Çolakoğlu, Ülker
;
Gündüz, İsmail
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2017
Sürdürülebilir gastronomi kapsamında yeşil restoranların hizmet kalitesi algısının grserv ile ölçümü : İstanbul örneği
Özdoğan, Osman Nuri
;
Kurnaz, Alper
;
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimleri Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
Discover
Author
1
Dalgıç, Ali
1
Gündüz, İsmail
1
Güngör, Arzu
1
Keskin, Mehmet
1
Kurnaz, Alper
1
Özgen, Vildan
Subject
4
Service Quality
2
Quality
2
SERVQUAL
1
Algılanan Kalite
1
Beklenen Kalite
1
Decentralization
1
Duygusal Emek
1
Education Economy
1
Education Quality
1
Education Services
.
next >
Date issued
5
2010 - 2017
1
2002 - 2009