Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-7 of 7 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
1-Jan-2005Bankalarda yeni şubesel yapılanma ve müşteri tercihlerindeki önemiErdal, Fuat; Şipal, Yusuf Ziya; TR4076
1-Jan-2007Aydın ve İzmir'deki periton diyaliz hastalarının memnuniyet durumlarının değerlendirilmesi: Ampirik bir çalışmaÇakır, Fatma; Köseoğlu, Pınar; TR18802
1-Jan-2006Türkiye'de hizmet sektöründeki turizm işletmelerinde uygulanan "herşey dahil" sisteminin müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisinin ölçümlenmesi ve bir alan araştırmasıArmağan, Ece; Süklüm, Nurcan
1-Jan-2012Termal turizm işletmelerinde iç ve dış müşteri tatmini ilişkisi: Çeşme bölgesi işletmelerinde uygulamaDoğan, Hulusi; Acayıp, Esma; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
2016Deneyimsel pazarlamanın müşteri tatmini ve davranışsal niyete etkisi: Yiyecek içecek işletmelerinde bir uygulamaÇolakoğlu, Ülker; Erdoğan Arıcı, Ülker; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2016Uçuş-içi yiyecek içecek hizmetinin müşteri memnuniyetine etkisiÖzdoğan, Osman Nuri; Karaosman, Kağan; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2018Konaklama işletmelerinde algılanan atmosferin müşteri tatminine etkisi : Kuşadası örneğiAyyıldız, Tuğrul; Atay, Hakan; Ayazlar, Gökhan; Altun, Hüseyin Erhan; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı