Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Earsiv@Adu
Search
Search:
All of DSpace
Dergiler
Enstitüler
Fakülteler
Kitaplar ve Kitap Bölümleri
Meslek Yüksekokulları
Rektörlüğe Bağlı Birimler
Tez
WOS (Web of Science) | Scopus | TR-Dizin | PubMed
Yüksekokullar
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-9 of 9 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Preview
Issue Date
Title
Author(s)
1-Jan-2007
Marka bağımlılığını etkileyen faktörler: Adnan Menderes Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir uygulama
Armağan, Ece Aksu
;
Eru, Oya
1-Jan-2010
Tur operatörlüğü seçiminde markalaşmanın etkisi : Sarıgerme'ye gelen İngiliz turistler üzerinde bir araştırma
Çavuş, Şenol
;
Erguncu, Mustafa Asım Serhan
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm Anabilim Dalı
1-Jan-2013
Müşterilerin marka beklentileri ile marka sadakatlari arasındaki ilişki: Kuşadası'ında faaliyet gösteren restoranlar üzerine bir araştırma
Karakaş Tandoğan, Gülnur
;
Özgür, Mesut
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2011
Perakendecilikte özel marka kullanımı ve uygulamaları
Bekçioğlu, Selim
;
Yazıcı, Ahu
;
TR150381
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
2015
Marka bilinirliğinin tüketici satın alma kararına etkisi; Efes'i ziyaret etmek için gelen yabancı turistlere yönelik bir araştırma
Tandoğan, V. Uğur
;
Tokatlı, Deniz
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2017
Butik otel işletmelerinde markalaşmanın turistlerin satın alma davranışları üzerindeki etkileri: Şirince örneği
Karakaş Tandoğan, Gülnur
;
Özkeroğlu, Özlem
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı, Turizm İşletmeciliği Bilim Dalı
2017
Sanal marka topluluklarının marka sadakati üzerine etkisi : Nikon marka topluluğu üyeleri üzerine bir araştırma
Armağan, Ece
;
Doğaner, Mehmet Can
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
2017
Destinasyon markalama sürecinde şehir sloganlarının algılanması (Eskişehir örneği)
Karakaş Tandoğan, Gülnur
;
Kurt, Erdi
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2017
Pazarlama etiğinin marka imajına etkisi: beş yıldızlı oteller üzerine bir uygulama
KArakaş Tandoğan, Gülnur
;
Yılmaz, Cihan
;
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
Discover
Author
1
Doğaner, Mehmet Can
1
Erguncu, Mustafa Asım Serhan
1
Eru, Oya
1
Kurt, Erdi
1
Tokatlı, Deniz
1
Yazıcı, Ahu
1
Yılmaz, Cihan
1
Özgür, Mesut
1
Özkeroğlu, Özlem
Subject
9
Marka
2
Brand Loyalty
1
Boutique Hotel
1
Brand Communities
1
Brand Creating
1
Brand Familiarity
1
Brand image
1
Brand loyalty
1
Brand Preference
1
Branding
.
next >
Date issued
4
2017
1
2015
1
2013
1
2011
1
2010
1
2007