Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 4331-4340 of 5183 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2022İşletmelerde Muhasebe Bilgi Sistemi ve kurumsal yönetim anlayışı arasındaki ilişki: Aydın Organize Sanayi işletmeleri üzerine bir araştırmaKöroğlu, Çağrı; Güzel, Canan; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
2022Siyasal pazarlama bağlamında, 2020 Karabağ savaşında İHA ve SİHA'ların önemiCengiz, Ali; Küçük, Gonca; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
2022Reklamların tüketicinin marka değeri alt boyutları algısı üzerine etkisiBozkurt, Hatice Hale; Çiçek, Suna; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı
2022Descartes'ın zihin teorisi ve çağdaş zihin felsefesindeki eleştirileriÖzkan, Cengiz İskender; Gürlük, Dündar; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe Anabilim Dalı
2022Sayma verilerinin modellenmesi ve bir uygulamaHayat, Elvan; Sözen Özden, Afet; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ekonometri Anabilim Dalı
2022MÖ. I. binyılda Kıta Yunanistan ve Anadoluda figürin üretimiÇekilmez, Murat; Kaya, Şahika; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Arkeoloji Anabilim Dalı
2022Ataerkillik ve evlilik: Mut'ah örneğiSaygın, Tuncay; Kıvrak, Mehmet Salih; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kadın Çalışmaları Anabilim Dalı
2022İşsizlik ve sendikalaşma ilişkisi: Türkiye üzerine bir analizErol, Hatice; Atkan, Demet; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Anabilim Dalı
2022Tip 2 Diyabetli Kadınların Beslenme Okuryazarlık Düzeyi Ve Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi: Iğdır İli ÖrneğiKaya Bilecenoğlu, Duygu; Tunay, Fatma Nur; Adnan Menderes Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beslenme ve Diyetetik Bölümü
2022Tüketici-marka kimliğinin marka evangelizmi üzerindeki etkisi: Otomobil kullanıcıları üzerine bir araştırmaDoğaner, Mustafa; Mert, Mertcan; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı