Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11607/842
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorEge, Zehra-
dc.contributor.authorÖzen, Sinem-
dc.date.accessioned2015-12-30T12:20:32Z-
dc.date.available2015-12-30T12:20:32Z-
dc.date.issued2009-01-01-
dc.date.submitted2009-
dc.identifier.urihttp://194.27.38.21/web/catalog/info.php?idx=32897139&idt=1-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11607/842-
dc.description.abstractSürekli bir gelişim ve değişim sürecinde olan turizm sektöründe, tüketici tercihlerinde meydana gelen değişiklikler, kaçınılmaz olarak pazarı, ihtiyaç duyulan talebe uygun ürün geliştirmeye zorlamaktadır. Bu ise, seyahat endüstrisini yatırımdan pazarlamaya, işletmeden tanıtıma kadar her alanda yeni stratejiler geliştirmeye yöneltmektedir. 21. yüzyıl işletmeler için müşteriye sunulan ürün ve hizmetleri rakiplerinkinden sürekli farklılaştırma çabasında olacak işletmelerin ayakta kalabilecekleri bir çağdır. Pek çok işletmenin sektörde yer alması ile rekabetin sürekli arttığı günümüzde farklılaşma, işletmeler için bir gerekliliktir. Artık günümüz turizm işletmeleri, hedef müşteri gurubunun beklentilerini karşılamanın ötesinde beklentilerinin çok üstüne çıkılması çabası içerisindedirler. Dünyada giderek değişen turistik tüketici istek ve beklentileri ile işletmenin müşteri yararı gözeterek belirlediği ürün veya hizmet bileşimi konaklama işletmelerinin mimari açıdan değişimine neden olmaktadır. Dünyada ve Türkiye’nin önde gelen turistik çekim yeri Antalya’da sayıları giderek artan temalı oteller, bu değişimin sonucu olarak karşımıza çıkmaktadır.tr_TR
dc.description.abstractIn the tourism sector that is in the process of continuous development and change, the changes that occur in the consumer preferences inevitably forces the market to promote the products that are suitable to the required demand. And this leads the travel industry to improve new strategies in all areas from investment to marketing and from enterprising to advertising. 21st. century is an era in which the enterprises that will try to continuously differentiate their product and the services delivered to the customer from their rivals will be able to survive. Differentiation is necessity for the company in our age, in which competition constantly increases due to the fact that many companies take place in the sector. Nowadays the tourism companies of our time are trying to go beyond the expectations of the target customer group, leave alone meeting them. The composition of the touristic consumer demands and expectation that change gradually worldwide and the product and the service the company determines by considering the benefit of the costumer cause the hospitality enterprises architecturally. The thematized hotels the numbers of which gradually increase in Antalya which is a leading touristic attraction place in Turkey and World come into the picture as a result of this change.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherAdnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectTurizmtr_TR
dc.subjectTüketici Tercihleritr_TR
dc.subjectTercihlerdeki Değişimlertr_TR
dc.subjectKonaklama İşletmeleritr_TR
dc.subjectMimari Değişimtr_TR
dc.subjectTemalı Otellertr_TR
dc.subjectAntalya’da Temalı Otellertr_TR
dc.subjectTourismtr_TR
dc.subjectConsumer Preferencestr_TR
dc.subjectChanges in Preferencestr_TR
dc.subjectHospitality Enterprisestr_TR
dc.subjectArchitectural Changetr_TR
dc.subjectThematized Hotelstr_TR
dc.subjectThematized Hotels in Antalyatr_TR
dc.titleDünya turizminde tüketici tercihlerinde yaşanan değişimlerin konaklama işletmelerine yansımaları: Antalya'da temalı otel örnekleritr_TR
dc.title.alternativeThe reflection of the changes experienced in the consumer preferences in the world tourism to the hospitality enterprises: Thematized exemplary hotels of Antalyatr_TR
dc.typemasterThesistr_TR
dc.contributor.departmentAdnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm Anabilim Dalıtr_TR
Appears in Collections:Yüksek Lisans

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3)sinem_özen_ozet.pdfYüksek Lisans Tezi60.92 kBAdobe PDFView/Open
4)sinem_özen_abstract.pdfYüksek Lisans Tezi61.72 kBAdobe PDFView/Open
7)sinem_özen_gırıs.pdfYüksek Lisans Tezi94.91 kBAdobe PDFView/Open
8)sinem_özen_1-2-3bolum.pdfYüksek Lisans Tezi691.3 kBAdobe PDFView/Open
9)sinem_özen_sonuc ve onerıler.pdfYüksek Lisans Tezi109.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.