Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11607/571
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorArabacıoğlu, Taner
dc.date.accessioned2015-11-12T11:45:27Z
dc.date.available2015-11-12T11:45:27Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationİlköğretim Online, 12(1), 148‐157, 2013tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11607/571
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı Endüstri Meslek ya da Teknik Lisede görev yapan Bilişim Teknolojisi öğretmenlerinin modüler eğitim programı hakkındaki görüşlerini ortaya koymaktır. Çalışmaya, 2009-2010 eğitim-öğretim yılında Aydın ve ilçelerinde görev yapan yedi öğretmen katılmıştır. Araştırmaya ilişkin verilerin toplanmasında araştırmacı tarafından geliştirilen yarı yapılandırılmış görüşme formu kullanılmıştır. Öğretmenler, toplam 14 sorunun yer aldığı görüşme formunu yaklaşık 20 dakikada yanıtlamışlardır. Ham veriler, içerik analizi tekniği kullanılarak kodlanmış ve temalar saptanmaya çalışılmıştır. Araştırmanın bulgularına göre ölçme-değerlendirme süreçleri, modül içerikleri, hizmetiçi eğitim, materyal ihtiyacı ile ilgili sorunlar olduğu sonucuna ulaşılmıştır. Bunların yanında modüler eğitim programının öğretmenlerin uzmanlaşmasına olanak sağlaması ve sınıftaki öğrenci sayısının artışı sonucu gerçekleşen grup uygulaması olumlu olarak değerlendirilmiştir.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherİlköğretim Onlinetr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectModüler Eğitim Programıtr_TR
dc.subjectMesleki ve Teknik Eğitimtr_TR
dc.subjectBilişim Teknolojileritr_TR
dc.subjectÖğretmen Görüşü
dc.titleBilişim teknolojisi öğretmenlerinin modüler eğitim programına ilişkin görüşleri : Aydın ilinde bir durum çalışmasıtr_TR
dc.title.alternativeInformation technology reachers' views about modular curriculum : a case study in Aydıntr_TR
dc.typearticletr_TR
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Bölümü, Makale Koleksiyonu

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
v12s1m11.pdfYayıncı Sürümü353.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.