Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11607/4395
Title: Dijital halkla ilişkiler’de vaka incelemesi olarak “corendon havayolları –sunexpress havayolları”
Other Titles: “Corendon airlines – sunexpress airlines” as case study in digital public relations
Authors: Bozkurt, Hatice Hale
Gürses, Burak
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı
Keywords: Dijital Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler, Hava Yolu, Yeni Medya
Digital Public Relations, Public Relations, Airline, New Media
Issue Date: 3-Nov-2021
Publisher: Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Citation: Gürses, B. (2021) Dijital halkla ilişkiler’de vaka incelemesi olarak “corendon havayolları –sunexpress havayolları” (yayınlanmamış yüksek lisans tezi) Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Aydın
Abstract: Bilgi ve iletişim teknolojileri alanında yaşanan gelişmeler birçok alanda olduğu gibi halkla ilişkiler alanında da büyük değişiklikleri zorunlu kılmıştır. Bu değişimin doğal bir sonucu olarak da dijital halkla ilişkiler kavramı ortaya çıkmıştır. Dijital halkla ilişkiler ile birlikte geleneksel halkla ilişkiler faaliyetlerinin dijital ortama uyum süreci ve yeni ortam ve araçlarda doğmuştur. Bu çalışma ile birlikte dijital halkla ilişkiler araçları içerisinde yer alan kurumsal web sitesinin ve sosyal ağların kullanımları ve kurumlara olan katkıları incelenmiştir. Çalışmanın amacı, halkla ilişkiler disiplininin zaman içerisinde dijital çağa uyum sağlama sürecinde dijital halkla ilişkiler çalışmalarının boyutlarını anlayabilmek ve dijital halkla ilişkiler yaklaşımlarına katkı sağlamaktır.
Developments in the field of information and communication technologies necessitated major changes in many fields as well as in the field of public relations. As a natural consequence of this change, the concept of digital public relations has emerged. Along with digital public relations, the process of adaptation of traditional public relations activities to the digital environment and new environments and tools were born. In this study, the use of the corporate website and social networks, which are among the digital public relations tools, and their contribution to the institutions were examined. The aim of the study is to understand the dimensions of digital public relations studies and to contribute to digital public relations approaches while the discipline of public relations is adapting to the digital age over time.
URI: http://hdl.handle.net/11607/4395
Appears in Collections:Yüksek Lisans

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3169.pdf2.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.