Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 2811-2820 of 2875 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2020DÖVİZ KURU OYNAKLIĞININ EKONOMİK BÜYÜME ÜZERİNE ETKİLERİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİÖzdemir, Abdullah; Bilgen, Alican; AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İKTİSAT ANABİLİM DALI
2020DİJİTAL DÖNÜŞÜMDE BLOKZİNCİR TEKNOLOJİSİ ve BITCOIN’İN EKONOMİYE ETKİSİBulut, Şahin; Güven, Özgür; AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ EKONOMİ VE FİNANS ANABİLİM DALI
2020STRATONİKEİA ANTİK KENTİ BATI CADDE KİLİSE İSKELETLERİNİN ANTROPOLOJİK ANALİZİAydaş, Murat; Kaya, Esra Hilal; AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ARKEOLOJİ ANABİLİM DALI
2020ANTİK ROMA DÜNYASINDA YEME İÇME KÜLTÜRÜCivelek, Aynur; Alkurt, Hafize; AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ARKEOLOJİ BÖLÜMÜ
2020Konya Ovası Orojesi'nin Konya ve Karaman tarım sektörü istihdamı üzerine etkisiÖzdamar Giovanis, Öznur; Oğuz, Süleyman Utku; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Ekonomi Finans Ana Bilim Dalı
2020İNTERNET REKLAMCILIĞI ve TÜRKİYE’DE İNTERNET REKLAMCIĞININ VERGİLENDİRİLMESİArslaner, Hakan; Demirel, Şeyma; AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ MALİYE ANABİLİM DALI
2020TÜRKİYE’DE KAMUSAL NAKDİ YARDIMLARIN MADDİ YOKSUNLUK ÜZERİNE ETKİSİ: BİR MİKROEKONOMETRİ UYGULAMASIÖzdamar Giovanis, Öznur; Kılınç, Zeliha Semra; AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ EKONOMİ VE FİNANS ANABİLİM DALI
2020KÂR PAYI DAĞITIM POLİTİKASI İLE BÜYÜME ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ: BORSA İSTANBULDA BİR UYGULAMAKaderli, Yusuf; Özlü, Hafize; AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİM DALI
2020İŞE ALIM SÜREÇLERİNDE SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİNİN ÖNEMİ: SANAYİ İŞLETMELERİNDE NİTEL BİR ARAŞTIRMAOdunculuoğlu, Funda; Demir, Gözde; AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ ANABİLİM DALI
2020SOSYAL MEDYA PERFORMANSI VE MARKA İMAJI İLİŞKİSİ: TÜRK HAVA YOLLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMATuncer, M. Umut; Ilgazlı, Cem; AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PROGRAMI