Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11607/3427
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAltınoğlu, Ender-
dc.contributor.authorYücedağ, Kerem İ.-
dc.date.accessioned2018-10-11T07:08:43Z-
dc.date.available2018-10-11T07:08:43Z-
dc.date.issued2005-
dc.date.submitted2005-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11607/3427-
dc.description.abstract20 yıl kadar önce pazarlama ile uğraşanlar tüketimin hedonik ve tecrübesel tarafının farkına varmışlardır. Otomobil, bu gezegen üzerindeki hemen her yerde yüz milyonlarca insanın hayatındadır. nsanları otomobil almaya iten nedir? Tüketimdeki rasyonel ve hedonik taraflar nelerdir? Bu tez bu sorulara odaklanmıştır. Bu çalışma Aydın, Türkiye'deki otomobil tüketimine en çok etki eden araçları açıklamaya çalışmaktadır.tr_TR
dc.description.abstractTwo decades ago marketing researchers awoke to the hedonic and experimental aspects of consumption. Cars touch the lives of hundreds of millions of people nearly everywhere on this planet on a daily basis. What makes people buy a car? What are the rational and hedonic aspects of car consumption? This thesis focuses on this question. This framework is then applied to determine the most effective means to stimulate car consumption in Aydin, Turkeytr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherAdnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.titleTüketici davranışı, insana özgü ihtiyaçlar ve hedonik tüketimtr_TR
dc.title.alternativeConsumer behaviour, people needs and hedonic consumptiontr_TR
dc.typemasterThesistr_TR
dc.contributor.departmentAdnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalıtr_TR
Appears in Collections:Yüksek Lisans

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
187719.pdfYüksek Lisas611.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.