Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11607/3186
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDoğaner, Mustafa
dc.contributor.authorBaykal, Yaşar Mehmet
dc.date.accessioned2017-10-26T10:22:47Z
dc.date.available2017-10-26T10:22:47Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11607/3186
dc.description.abstractBu çalışmada; modern pazarlama anlayışı içerisinde yer alan bütünleşik pazarlama iletişimi konusu ve pazarlama iletişimi faaliyetleri incelenmiştir. Geleneksel pazarlama faaliyetlerinin yetersiz kalması sebebiyle firmalar pazarlamaya yeni bir anlayış getirmek zorunda kalmış ve tek taraflı pazarlama faaliyetlerinden vazgeçerek diyalog unsurunun ve iletişimin ön plana çıktığı bir pazarlama karması kullanmaya başlamışlardır. Pazarlama iletişimi faaliyetleri olarak da adlandırılan bu çabalar, firmalara sert rekabet koşulları içerisinde fark edilme, pazar paylarını koruma veya artırmanın yolunu açmıştır. Tezin ilk bölümü teorik kısım olup, sayılan bu kavramların tanımlanması ve açıklanması hususlarını ihtiva etmektedir. İkinci kısımda ise inceleme konusu olan Medtronic Medikal Firmasının da içerisinde yer aldığı tıbbi cihaz sektörü analiz edilmiştir. Son bölümde ise Medtronic Medikal Firmasının pazarlama karması elemanlarından ne şekilde faydalandığı anlatılmıştır. Firmanın uluslararası alanda faaliyet gösteren ve sektörün öncü firmalarından biri olması; çalışmanın değerini artırmıştır.tr_TR
dc.description.abstractIn this study, integrated marketing communication ,which is under the title of modern marketing, and its activities has been examined. By the insufficieny of traditional marketing activities, companies started to search for a new perspection to marketing. They decided to focus on communication based marketing acitivites instead of one sided marketing acitivites. Those activities which are described as marketing communication acitivities, make companies more effective and stronger against the competititive market circumstances and difficulties. The first part of this study includes explanations of those terms. The second part includes analyze of medical device industry. In the last part integrated marketing communication activities of Medtronic Medical Technology Company ,which is internationally in business inside Medical Device Industry, has been explainedtr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherAdnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectMarketing communicationtr_TR
dc.subjectİntegrated marketingtr_TR
dc.subjectMedical devicetr_TR
dc.subjectPazarlama İletişimitr_TR
dc.subjectBütünleşik Pazarlamatr_TR
dc.subjectTıbbi Cihaztr_TR
dc.titleTıbbi cihaz sektöründe bütünleşik pazarlama iletişimi çabaları; medtronic medikal firması örneğitr_TR
dc.title.alternativeIntegrated marketing communication efforts in medical device industry; example of medtronic medical technology companytr_TR
dc.typemasterThesistr_TR
dc.contributor.departmentAdnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıtr_TR
Appears in Collections:Yüksek Lisans

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10148241.pdf804.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.