Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11607/3112
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKarakaş Tandoğan, Gülnur-
dc.contributor.authorÖzkeroğlu, Özlem-
dc.date.accessioned2017-10-10T11:07:35Z-
dc.date.available2017-10-10T11:07:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.date.submitted2017-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11607/3112-
dc.description.abstractIn today‟s free competition environment, enterprises are struggling to gain competitive advantage by creating differences, and getting rid of the many similar companies in terms of production, promotion and marketing of goods and services. For this reason, one of the factors that directly affect the successes of the companies is the branding. From this point, the aim of the study is to reveal the effects of the branding efforts of the boutique hotel enterprises on the purchasing behaviors of the consumers. In the study, questionnaire has been used as data colletion techniquetr_TR
dc.description.abstractGünümüz serbest rekabet ortamında işletmeler, mal ve hizmetlerin üretimi, tanıtımı ve pazarlanması açısından birbirlerine benzeyen birçok firma arasından sıyrılıp, farklılık yaratarak rekabet avantajı elde etme çabası içerisine girmektedirler. Bu yüzden, işletmelerin başarılarına doğrudan etki eden faktörlerden birini de markalaşma faktörü oluşturmaktadır. Bu noktadan hareketle, araştırmanın amacı; butik otel işletmelerinin uyguladıkları markalaşma çabalarının, tüketicilerin tatil satın alma davranışları üzerindeki etkilerini ortaya çıkarmaktır. Araştırmada, veri toplama tekniği olarak anket kullanılmıştır. Butik otel işletmelerinin, markalaşma için gerekli potansiyele sahip oldukları varsayılmakta, işletmelerin de son zamanlarda yoğun rekabet koşullarında bu konuya önem vermeye başladıkları gözlenmekte ve yürütülecek olan markalaşma faaliyetlerinin, butik otel işletmelerinin konseptine uygun olduğu düşünülmektedir.tr_TR
dc.publisherAdnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccesstr_TR
dc.subjectMarkatr_TR
dc.subjectMarkalaşmatr_TR
dc.subjectButik Oteltr_TR
dc.subjectTuristtr_TR
dc.subjectSatın Alma Davranışıtr_TR
dc.subjectBrandtr_TR
dc.subjectBrandingtr_TR
dc.subjectBoutique Hoteltr_TR
dc.subjectTouristtr_TR
dc.subjectPurchasing Behaviortr_TR
dc.titleButik otel işletmelerinde markalaşmanın turistlerin satın alma davranışları üzerindeki etkileri: Şirince örneğitr_TR
dc.title.alternativeThe effetcs of branding in boutique hotel enterprises on purchasing behaviors of tourists : the case of Şirincetr_TR
dc.typemasterThesistr_TR
dc.contributor.departmentAdnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı, Turizm İşletmeciliği Bilim Dalıtr_TR
Appears in Collections:Yüksek Lisans

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10155948.pdfYüksek Lisans Tezi1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.