Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11607/3032
Title: Tüketim duyguları: Her şey dahil hizmet alan müşteriler üzerine bir araştırma
Other Titles: Consumption emotions: A research on the customers experiencing all inclusive vacation
Authors: Erbay Aslıtürk, Gül
Aydın, Canan
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
Keywords: Duygu
Tüketim Duyguları
Her Şey Dahil Sistem
İçerik Analizi
Emotion
Consumption Emotions
All Inclusive System
Content Analysis
Issue Date: 2016
Publisher: Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Abstract: Bu araştırmanın temel amacı, her şey dahil sistemde hizmet alan konaklama işletmeleri müşterilerinin tüketim duygularını nasıl ifade ettiğini keşfetmektir. Katılımcılar her şey dahil hizmet alan müşteriler arasından seçilmiştir. Veriler gönüllük esasına dayanan 25 katılımcı ile görüşme tekniği kullanılarak toplanmış ve içerik analizine tabi tutulmuştur. Araştırmanın ilk bölümünde araştırma hakkındaki genel bilgiler yer almaktadır. İkinci bölümde tüketim duyguları ve her şey dahil sistemin literatür analizi ve kavramsal olarak tanımlamaları yer almaktadır. Araştırmanın üçüncü bölümünde araştırmanın yöntemi, dördüncü bölümünde bulgular ve son bölümde ise sonuçlar yer almaktadır. Elde edilen bulgulardan her şey dahil hizmet alan müşterilerin tüketim duyguları çizelgesi elde edilmiştir. Son olarak elde edilen bulgular yorumlanarak işletmeler ve gelecek çalışmalar için önerilerde bulunulmuştur.
The main purpose of this study is to explore how costumers who had all inclusive vacation experience explain their consumption emotions. Participants choosen from customers who had all inclusive vacation experience. Data was collected from 25 participants by using depth inteview technique and analysed by the content analysis technique. In the first part of study, general information about the research was described. In the second part of study, consumption emotions and all inclusive system were discussed in existing literature and both of them were given the conceptual definition. In the third part, the research method were explained. In the forth part findings and the last part of this study results were reported. In the light of the findings all inclusive vacation customers' consumption emotions table was formed. Finally, the findings were interpreted and suggestions were given to enterprises and future researches.
URI: http://hdl.handle.net/11607/3032
Appears in Collections:Yüksek Lisans

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10117650.pdfYüksek Lisans Tezi1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.