Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11607/2798
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTorun, Fulya-
dc.contributor.authorDargut, Tülay-
dc.date.accessioned2016-03-24T14:28:21Z-
dc.date.available2016-03-24T14:28:21Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationTorun, F., Dargut, T. (2015).Mobil öğrenme ortamlarında ters yüz sınıf modelinin gerçekleştirilebilirliği üzerine bir öneri.Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,6(1),20-29.tr_TR
dc.identifier.urihttp://www.dergi.adu.edu.tr/egitimbilimleri/arsiv/2015_c6/C6_Aral%C4%B1k/64_f_torun/64_f_torun_SF.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11607/2798-
dc.description.abstractGeleneksel öğrenme ortamlarında mevcut öğrenenlerin sayısı ve öğrenme etkinliklerini gerçekleştirmek için yetersiz olan ders süreleri temel sınırlıklar olarak sürekli dile getirilmektedir. Öğrenenlerin gereksinimlerine cevap verebilmek ve bu sınırlıkları aşabilmek için ters yüz sınıf modeli önemli bir alternatif olarak görülmektedir. Bu model ile öğrenenler bilgi edinme süreçlerini sınıf dışı etkinliklerle gerçekleştirirken, sınıf içi etkinliklerde öğrenmelerin pekiştirilmesine ve uygulama yapmaya daha fazla zaman ayrılması amaçlanmaktadır. Sınıf dışı etkinliklerde herhangi bir mekana bağımlı kalmama durumu ise mobil öğrenme etkinlikleri ile benzerlik göstermektedir. Ters yüz sınıf modeli araştırmalarının yeni olması ve alanyazında mobil öğrenme ile kaynaştırılmasına rastlanmamış olması bu makalenin temel dayanağını oluşturmaktadır. Makalede önerilen Edmodo platformunun mobil desteği ile beraber sağladığı diğer faydalar da sunulmaktadır. Böylelikle gelecekteki araştırmalara ışık tutacağı düşünülmektedir.tr_TR
dc.description.abstractCurrent learners' numbers and the insufficient lecture time for applying learning activities are usually told for being basic disadvantages in traditional learning environments. Flipped class model is seen to be an alternative choice to respond the needs of learners and to overcome these limitations. While learners apply information acquisition process with out of class activities, it is aimed with this model to devote more time to make the consolidation of learning and practice in class activities. Having no need to adhere to any space in out of class activities is similar with mobile learning activities. Research of flipped class model being new, and the integration of flipped class model and mobile learning having no seen in related research constitutes the cornerstone of this journal. Also in this journal, the other advantages provided with mobile support of recomended platform being called Edmodo is presented. Thus, it is thought to set light to future research.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherAdnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectTers Yüz Sınıf Modelitr_TR
dc.subjectTers Yüz Öğrenmetr_TR
dc.subjectMobil Öğrenmetr_TR
dc.subjectEdmodotr_TR
dc.subjectFlipped Classroom Modeltr_TR
dc.subjectFlipped Learningtr_TR
dc.subjectMobile Learningtr_TR
dc.titleMobil öğrenme ortamlarında ters yüz sınıf modelinin gerçekleştirilebilirliği üzerine bir öneritr_TR
dc.title.alternativeA proposal for the applicability of flipped classroom model in mobile learning environmentstr_TR
dc.typearticletr_TR
dc.relation.journalAdnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisitr_TR
dc.contributor.authorIDTR122139tr_TR
dc.contributor.authorIDTR122960tr_TR
dc.contributor.departmentAdnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümütr_TR
dc.identifier.volume6tr_TR
dc.identifier.issue1tr_TR
dc.identifier.startpage20tr_TR
dc.identifier.endpage29tr_TR
Appears in Collections:2015 Cilt 6 Sayı 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
64_f_torun_SF.pdfMakale Dosyası450.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.