Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11607/2760
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorÖksüz, Cumali-
dc.contributor.authorUça, Sanem-
dc.date.accessioned2016-03-24T07:24:48Z-
dc.date.available2016-03-24T07:24:48Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationÖksüz, C., Uça, S. (2011). Matematik dersinde probleme dayalı öğrenme üzerine bir örnek olay.Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,2(1),20-29.tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11607/2760-
dc.description.abstractBu çalışmada, Teknolojinin Matematik Eğitimine Entegrasyonu (TME2) projesi kapsamında ilkokul 4.sınıf matematik dersi konu alanında Probleme Dayalı Öğrenme (PDÖ)Sürecine yönelik gerçekleştirilmiş bir örnek olay anlatılmıştır. Bu örnek olay, resimlerle desteklenerek, detaylı bir şekilde anlatılmış ve PDÖ’nün matematik öğretiminde nasıl ve ne şekilde kullanılabileceği örneklenmeye çalışılmıştır. PDÖ’nün Problemin Tanılanması, Eylem Planının Oluşturulması ve Problem Çözümünün Geliştirilmesi aşamaları gözetilerek işlenen ders bu başlıklar altında örnek olay olarak sunulmuştur.tr_TR
dc.description.abstractIn this article, a videocase, which was developed by Technology Integration Into Education (TME2) Project team in mathematics subject with fourth graders about the use of Problem Based Learning (PBL), is presented in detail by using text and pictures. Through this videocase it is aimed to exemplify the way technology can be used in mathematics instruction. The videocase is presented here by considering the stages of Problem Based Learning. Thus, the videocase is outlined under the stages of Defining Problem, Developing Action Plan, and Developing Problem Solution.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherAdnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectProbleme Dayalı Öğrenmetr_TR
dc.subjectVideo Örnek Olaytr_TR
dc.subjectMatematik Öğretimitr_TR
dc.subjectTeknoloji Entegrasyonutr_TR
dc.subjectProblem Based Learningtr_TR
dc.subjectVideocasetr_TR
dc.subjectMathematics Teachingtr_TR
dc.subjectTechnology Integrationtr_TR
dc.titleMatematik dersinde probleme dayalı öğrenme üzerine bir örnek olaytr_TR
dc.title.alternativeA videocase in mathematics lesson towards problem based learningtr_TR
dc.typearticletr_TR
dc.relation.journalAdnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisitr_TR
dc.contributor.authorIDTR16838tr_TR
dc.contributor.authorIDTR232734tr_TR
dc.contributor.departmentAdnan Menderes Üniversitesi İlköğretim Bölümütr_TR
dc.identifier.volume2tr_TR
dc.identifier.issue1tr_TR
dc.identifier.startpage20tr_TR
dc.identifier.endpage29tr_TR
Appears in Collections:2011 Cilt 2 Sayı 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20_2011_oksuz_uca.pdfMakale Dosyası2.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.