Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11607/2760
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Öksüz, Cumali | - |
dc.contributor.author | Uça, Sanem | - |
dc.date.accessioned | 2016-03-24T07:24:48Z | - |
dc.date.available | 2016-03-24T07:24:48Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Öksüz, C., Uça, S. (2011). Matematik dersinde probleme dayalı öğrenme üzerine bir örnek olay.Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,2(1),20-29. | tr_TR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11607/2760 | - |
dc.description.abstract | Bu çalışmada, Teknolojinin Matematik Eğitimine Entegrasyonu (TME2) projesi kapsamında ilkokul 4.sınıf matematik dersi konu alanında Probleme Dayalı Öğrenme (PDÖ)Sürecine yönelik gerçekleştirilmiş bir örnek olay anlatılmıştır. Bu örnek olay, resimlerle desteklenerek, detaylı bir şekilde anlatılmış ve PDÖ’nün matematik öğretiminde nasıl ve ne şekilde kullanılabileceği örneklenmeye çalışılmıştır. PDÖ’nün Problemin Tanılanması, Eylem Planının Oluşturulması ve Problem Çözümünün Geliştirilmesi aşamaları gözetilerek işlenen ders bu başlıklar altında örnek olay olarak sunulmuştur. | tr_TR |
dc.description.abstract | In this article, a videocase, which was developed by Technology Integration Into Education (TME2) Project team in mathematics subject with fourth graders about the use of Problem Based Learning (PBL), is presented in detail by using text and pictures. Through this videocase it is aimed to exemplify the way technology can be used in mathematics instruction. The videocase is presented here by considering the stages of Problem Based Learning. Thus, the videocase is outlined under the stages of Defining Problem, Developing Action Plan, and Developing Problem Solution. | tr_TR |
dc.language.iso | tur | tr_TR |
dc.publisher | Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | tr_TR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | tr_TR |
dc.subject | Probleme Dayalı Öğrenme | tr_TR |
dc.subject | Video Örnek Olay | tr_TR |
dc.subject | Matematik Öğretimi | tr_TR |
dc.subject | Teknoloji Entegrasyonu | tr_TR |
dc.subject | Problem Based Learning | tr_TR |
dc.subject | Videocase | tr_TR |
dc.subject | Mathematics Teaching | tr_TR |
dc.subject | Technology Integration | tr_TR |
dc.title | Matematik dersinde probleme dayalı öğrenme üzerine bir örnek olay | tr_TR |
dc.title.alternative | A videocase in mathematics lesson towards problem based learning | tr_TR |
dc.type | article | tr_TR |
dc.relation.journal | Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | tr_TR |
dc.contributor.authorID | TR16838 | tr_TR |
dc.contributor.authorID | TR232734 | tr_TR |
dc.contributor.department | Adnan Menderes Üniversitesi İlköğretim Bölümü | tr_TR |
dc.identifier.volume | 2 | tr_TR |
dc.identifier.issue | 1 | tr_TR |
dc.identifier.startpage | 20 | tr_TR |
dc.identifier.endpage | 29 | tr_TR |
Appears in Collections: | 2011 Cilt 2 Sayı 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
20_2011_oksuz_uca.pdf | Makale Dosyası | 2.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.