Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11607/2753
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSözer, Yusuf-
dc.date.accessioned2016-03-24T07:18:21Z-
dc.date.available2016-03-24T07:18:21Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationSözer, Y. (2013).Doğada gerçekleştirilen bir matematik yaz kampının lise öğrencileri üzerindeki etkilerinin öğrenci görüşlerine göre incelenmesi.Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,4(1),1-18.tr_TR
dc.identifier.urihttp://www.dergi.adu.edu.tr/egitimbilimleri/arsiv/2013_c4/2013_aralik/29_yusuf%20s%C3%B6zer/29_yusufsozer.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11607/2753-
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, doğada gerçekleştirilen bir matematik yaz kampı etkinliklerinin, öğrenciler üzerindeki etkisini öğrencilerin görüşlerine göre belirlemektir. Bu amaçla, İzmir ili, Selçuk ilçesi, Şirince Köyü’ne 1 km. uzaklıkta, dağ yamacında, doğal bir yeşil alana kurulu açık hava derslikleri, açık hava çalışma alanları, kütüphane, dinlenme, yemek, barınma alanlarından oluşan ve matematik yaz programları yürütülen Nesin Matematik Köyü’ndeki (NMK) açık hava öğrenme etkinlikleri bir durum olarak çalışılmıştır. Çalışma, 01/07/2013-14/07/2013 tarihleri arasında Liselilere Matematik Yaz Okulu Programına katılan 27 lise öğrencisi ile gerçekleştirilmiştir. Nitel olan bu çalışmada veriler gözlem ve görüşme yöntemleri kullanılarak toplanmış ve betimsel olarak analiz edilmiştir. Öğrenci görüşlerine göre, doğada açık hava öğrenme etkinliklerinin özellikle bilişsel, duyuşsal ve sosyal alanlardan çok yönlü kazanımlar sağladığı sonucuna ulaşılmıştır.tr_TR
dc.description.abstractThe purpose of this study is to determine the effects of an outdoor summer math. camp on students from their points of view. For this purpose, the outdoor learning activities in Nesin Math. Village which is 1 km. far away from Şirince Village/Selçuk Town/ İzmir Province, located over a green field on a piedmont, consisting of clear air classes, clear air study areas, library, resting, eating, living areas -where the math. summer programs are carried out- has been studied as a case. The study was conducted with 27 high school students which took place in the Math. Summer School Program between 01/07/2013 and 14/07/2013 dates. In this qualitative study, data is collected by using observation and interview methods and descriptively analyzed. According to student views, it’s concluded that outdoor learning activities provides multi directional attainments particularly cognitive, affective and social domain attainments.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherAdnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectAçık Hava Öğrenme Etkinlikleritr_TR
dc.subjectDoğada Öğrenmetr_TR
dc.subjectMatematik Öğrenmetr_TR
dc.subjectOutdoor Learningtr_TR
dc.subjectOutdoor Learning Activitiestr_TR
dc.subjectMath Instructiontr_TR
dc.titleDoğada gerçekleştirilen bir matematik yaz kampının lise öğrencileri üzerindeki etkilerinin öğrenci görüşlerine göre incelenmesitr_TR
dc.title.alternativeInvestigation of the effects of an outdoor summer math. camp on high school students through the students’ viewstr_TR
dc.typearticletr_TR
dc.relation.journalAdnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisitr_TR
dc.contributor.departmentDicle Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretim Doktora Programıtr_TR
dc.identifier.volume4tr_TR
dc.identifier.issue1tr_TR
dc.identifier.startpage1tr_TR
dc.identifier.endpage18tr_TR
Appears in Collections:2013 Cilt 4 Sayı 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29_yusufsozer.pdfMakale Dosyası5.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.