Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11607/2397
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSüral, Serhat-
dc.date.accessioned2016-03-11T11:13:22Z-
dc.date.available2016-03-11T11:13:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationSüral, S. (2014). Beyin temelli öğrenme yönteminin öğrencilerin fen bilimleri dersinin erişisine etkisi. Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1(4), 33-42.tr_TR
dc.identifier.issn2148 - 4996-
dc.identifier.urihttp://dergipark.ulakbim.gov.tr/adusobed/article/view/5000177640-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11607/2397-
dc.description.abstractBireyde öğrenmeyi gerçekleştiren beynin çalışma prensibine göre öğrenme öğretme sürecini organize etmek ve bu planlamanın öğrencilerin akademik başarısına ne şekilde yansıdığını görmek, bu araştırmanın önemini oluşturmaktadır. Bu çalışmanın amacı, beyin temelli öğrenme yaklaşımının, ilkokul 5. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersinde “Canlılar Dünyasını Gezelim” alt öğrenme alanı ile ilgili başarıları üzerinde bir etki yaratıp yaratmadığını incelemektir. Bu çalışmada, 2013-2014 eğitim öğretim yılının bahar döneminde Denizli merkezde yer alan bir ilkokulun 5.sınıf şubelerinde öğrenim gören 58 öğrenci yer almıştır. Araştırma probleminin çözümü için öğrencilerin denkleştirilmesinde kullanılmak üzere bir anket formu, öğrencilerin akademik başarılarını ve kalıcılığını ölçmek amacıyla başarı testi kullanılmıştır. Beyin temelli öğrenme yöntemi öğrencilerin akademik başarılarını olumlu yönde etkilemiştir.tr_TR
dc.description.abstractIndividuals who perform the learning brain works according to the principle to organize the learning process and students' academic success of this planning what to see that reflected in the way, it constitutes the importance of research. The purpose of this study, brain-based learning approach, 4th grade elementary school students in science lessons "Canlılar Dünyasını Gezelim" on the bottom area of learning is to examine whether have an impact on the success. In this study, the spring semester of the 2013-2014 academic year, an elementary school located in the center of Denizli branch studying in 5th grade 58 students took part. Research for the solution of the problem of balancing students a questionnaire to be used in the students' academic success and persistence test is used to measure success. Brain-based learning method has a positive impact on students' academic achieve.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherAdnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectBeyin Temelli Öğrenmetr_TR
dc.subjectÖğrenmetr_TR
dc.subjectFen Bilimleritr_TR
dc.subjectBrain-Based Learningtr_TR
dc.subjectLearningtr_TR
dc.subjectSciencetr_TR
dc.titleBeyin temelli öğrenme yönteminin öğrencilerin fen bilimleri dersinin erişisine etkisitr_TR
dc.title.alternativeThe effect of brain based learning method on students' achievement of science lessontr_TR
dc.typearticletr_TR
dc.relation.journalAdnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisitr_TR
dc.contributor.authorIDTR43619tr_TR
dc.contributor.departmentPamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliğitr_TR
dc.identifier.volume1tr_TR
dc.identifier.issue4tr_TR
dc.identifier.startpage33tr_TR
dc.identifier.endpage42tr_TR
Appears in Collections:2014 Cilt 1 Sayı 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5000177640-5000309041-1-PB.pdfMakale Dosyası674.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.