Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11607/2335
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorÇakır, Fatma-
dc.date.accessioned2016-03-10T11:36:38Z-
dc.date.available2016-03-10T11:36:38Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationÇakır, F. (2014). Tv dizilerinin destinasyon imajı üzerine etkisi. Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1(2), 80-89.tr_TR
dc.identifier.issn2148 - 4996-
dc.identifier.urihttp://dergipark.ulakbim.gov.tr/adusobed/article/view/5000177629-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11607/2335-
dc.description.abstractSon dönemde sayıları artan televizyon dizileri ve bu dizilere turistik bir ürün olarak yerleştirilen destinasyonlar, izleyicilerin algıladığı destinasyon imajı üzerinde etkili olmaktadır. Bu dizilerin çekildiği destinasyonlara yönelik olumlu bir marka imajının yaratılması ve güçlendirilmesi, şehir turizmi açısından da oldukça önemlidir. Bu çalışmanın amacı televizyon dizilerinin, izleyicilerin algıladıkları destinasyon imajı üzerindeki etkisini belirlemektir. Çalışma aynı zamanda Aydın il merkezinde yaşayan 18 yaş üstü TV dizisi izleyicisi kişilere yönelik bir anket çalışmasını içermektedir. Çalışmada, anket verileri kullanılarak çeşitli istatistiki analizler yapılmıştır. Yapılan analiz sonucunda, televizyon dizilerinin, izleyicilerin algıladıkları destinasyon imajı üzerindeki etkisinin “olumlu” olduğunu söyleyebiliriz.tr_TR
dc.description.abstractThe TV series whose numbers increased recently and destinations which are placed in theseseries as a touristic product can be effective on the viewers’ perception of destination image. The creation and strengthening of a positive image toward the destinations in which these series were shotare of great importance for city tourism. The purpose of this study is to determine the effect of TV series on viewers’ perceptions of destination image. The study, at the same time, includes a survey toward viewers who are older than 18 years old and who live in the center of Aydın Province. Various statistical analyses obtained from the survey results are also performed in thestudy. As a result of the analysis conducted, it can be said that TV series have a positive effect on the audience perception of destination image.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherAdnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectDestinasyon İmajıtr_TR
dc.subjectTelevizyon Dizileritr_TR
dc.subjectDestinasyon Pazarlamasıtr_TR
dc.subjectDestination İmagetr_TR
dc.subjectTelevision Seriestr_TR
dc.subjectDestination Marketingtr_TR
dc.titleTv dizilerinin destinasyon imajı üzerine etkisitr_TR
dc.title.alternativeThe effect of tv series on destination ımagetr_TR
dc.typearticletr_TR
dc.relation.journalAdnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisitr_TR
dc.contributor.authorIDTR150463tr_TR
dc.contributor.departmentAdnan Menderes Üniversitesi Nazilli İİBF İşletme Bölümütr_TR
dc.identifier.volume1tr_TR
dc.identifier.issue2tr_TR
dc.identifier.startpage80tr_TR
dc.identifier.endpage89tr_TR
Appears in Collections:2014 Cilt 1 Sayı 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5000177629-5000309030-1-PB.pdfMakale Dosyası850.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.