Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11607/199
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorYüksel, Atila-
dc.contributor.authorEsen, Ozan-
dc.date.accessioned2015-05-15T13:19:41Z-
dc.date.available2015-05-15T13:19:41Z-
dc.date.issued2007-01-01-
dc.identifier.urihttp://194.27.38.21/web/catalog/info.php?idx=32900535&idt=1-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11607/199-
dc.description.abstractDış ve iç çevre etkenlerinin ve bunun yaratığı imajın uyum/uyumsuzluğunun tercih ve satınalma davranışları üzerine doğrudan ve dolaylı etkilerinin ortaya konması uyum/uyumsuzluğu yaratan etkenlerin yönetilebilmesi açısından gereklidir. İlgili alanda var olan uygulamalı çalışmaların sayısal azlığından hareketle, bu çalışmada mağaza içi/mağaza dışı çevresel etkenlerden renk ve kalabalık etkenlerinin turistlerin alışverişte yakınlaşma/uzaklaşma davranışlarına etkileri incelenmektedir. It is necessary to show the internal and external environmental factors and the direct and indirect effects on preference and shopping behaviour of the adjustment of the image created by these factors. Due to the lack of researches in this field , in this research the effects of colour and crowding which are the external and internal environment factors of the destination on approach / avoidance behaviour of the tourists in shopping are examined.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherAdnan Menderes Üniversitesitr_TR
dc.subjectAlışveriştr_TR
dc.subjectShoppingtr_TR
dc.subjectTurizmtr_TR
dc.subjectTourismtr_TR
dc.subjectimajtr_TR
dc.subjectduygusal ve bilişsel imajtr_TR
dc.subjectçevresel etkenler (renk ve kalabalık)tr_TR
dc.subjectyakınlaşma-uzaklaşma davranışıtr_TR
dc.subjectimagetr_TR
dc.subjecteffective and cognitive imagetr_TR
dc.subjectenvironmental factors (colour and crowding)tr_TR
dc.subjectapproach-avoidance behaviourtr_TR
dc.titleÇevresel Etkenler ve Duygusal İmaj:Turistlerin Alışverişte Yakınlaşma/Uzaklaşma Davranışlarına etkileritr_TR
dc.title.alternativeEnviromental Factors and Affective İmage: The Effects on Approach/Avoidance of the Tourists in Shoppingtr_TR
dc.typeThesistr_TR
Appears in Collections:Yüksek Lisans

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ingilizce özet.pdf228.71 kBAdobe PDFView/Open
türkçe özet.pdf233.87 kBAdobe PDFView/Open
ana bölüm.pdf2.2 MBAdobe PDFView/Open
içindekiler.pdf233.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.