Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11607/181
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDoğaner, Mustafa-
dc.contributor.authorEvren, Gökçe Nezihe-
dc.date.accessioned2015-04-27T12:40:57Z-
dc.date.available2015-04-27T12:40:57Z-
dc.date.issued2007-01-01-
dc.identifier.urihttp://194.27.38.21/web/catalog/info.php?idx=32920759&idt=1-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11607/181-
dc.description.abstractÇalısmanın konusunu, sosyal bir hizmet olan sigorta hizmetinin geleneksel pazarlama karması bilesenleri ile sadece hizmetler alanında gelistirilen genisletilmis pazarlama karması elemanları açısından incelenmesi olusturmaktadır. Bu konuya yönelmenin sebebi, sigortacılıgın tüm pazarlama karması elemanları açısından daha önce az sayıda kaynakta inceleme konusu yapılmasıdır. Çalısmanın amacı da Türkiye'de sigorta sektörü ile ilgili olarak yasanan bazı problemlerin saptanması, sigorta hizmetinin pazarlanması için gerekli uygulamaların ve sigorta pazarlama stratejilerinin ortaya konulmasıdır. Tez çalısmasında, sigortacılıgın temel ilkelerini, pazarlama ve sigorta pazarlama tekniklerini, sigorta sektörünün genel açıdan ve pazarlama açısından sorunlarını içeren, literatürde mevcut yerli ve yabancı kaynaklardan genis ölçüde yararlanılmıstır. The subject of this study is to examine traditional marketing mix components of insurance service, which is a social service, with extended marketing mix elements of which only developed in services. The reason to study this subject is that there were very limited studies in insurance on all marketing mix elements. The goal of this study is to determine some problems in insurance sector, to present implementation of insurance service marketing, and to prove strategies for insurance marketing in Turkey. In this thesis, available domestic and foreign literature have been used widely to explain the basic principles of insurance, marketing and insurance marketing technics, and the difficulties in insurance sector and of marketing.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherAdnan Menderes Üniversitesitr_TR
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationtr_TR
dc.subjectSigortacılıktr_TR
dc.subjectinsurancetr_TR
dc.titleTürkiye'de sigortacılık sektörünün pazarlama karması açısından incelenmesitr_TR
dc.title.alternativeThe study of marketing mix model in insurance sector in Turkeytr_TR
dc.typeThesistr_TR
Appears in Collections:Yüksek Lisans

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gökce_Nezihe_EVREN_ozet_en.pdf11.77 kBAdobe PDFView/Open
Gökce_Nezihe_EVREN_ozet_tr.pdf28.43 kBAdobe PDFView/Open
Gökce_Nezihe_EVREN_tez.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.