Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11607/1045
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorÇolakoğlu, Osman-
dc.contributor.authorKılınç, Olcay-
dc.date.accessioned2016-01-13T12:54:13Z-
dc.date.available2016-01-13T12:54:13Z-
dc.date.issued2011-01-01-
dc.date.submitted2011-
dc.identifier.urihttp://194.27.38.21/web/catalog/info.php?idx=32896628&idt=1-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11607/1045-
dc.description.abstractHizmet garantisi uygulamaları restoran işletmeleri açısından çok önemli bir pazarlama aracıdır. Hizmet garantisi uygulamaları restoranların kalite imajlarını yükseltmede, rakip ve ikame ürünlere karşı avantaj sağlamada ve hizmet kalitelerini arttırmada kullanılan önemli bir stratejidir. Literatürde hizmet garantisi ile ilgili yapılmış çalışmalar oldukça sınırlı sayıda kalmaktadır. Konu ile ilgili yapılmış olan çalışmalar ise sadece sıradan restoranlarda hizmet garantisi uygulamalarının etkilerini incelemiştir. Oysaki insanlar yemek yeme amaçları yanı sıra başka amaçlarla da farklı restoran türlerine gidebilmektedir ve farklı restoran türlerine gidildiğinde farklı beklentiler ortaya çıkacaktır. Bu koşullar göz önüne alındığında, hizmet garantisi uygulamalarının müşteri ve tüketiciler üzerindeki etkileri restoranın türüne göre farklılık gösterecektir. Bu çalışmada hizmet garantisi uygulamalarının tüketicilerin restoran tercihleri, restoranlardan beklentileri ve restoranların genel hizmet kalitesini algılamalarını restoran türlerine göre nasıl farklılık gösterdiği incelenmiştir. Sonuç olarak hizmet garantisi uygulamalarının, tüketicilerin restoran tercihleri, restoranlardan beklentileri ve restoranların genel hizmet kalitesi algılamalarını, restoran türlerine göre farklı boyutta etkilediği bulunmuştur.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherAdnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectPazarlamatr_TR
dc.subjectTurizmtr_TR
dc.subjectHizmet Garantisitr_TR
dc.subjectRestoranlartr_TR
dc.titleRestoran işletmelerinde hizmet garantisi uygulamaları ve müşteri tercihlerine etkileritr_TR
dc.title.alternativeService guarantee applications and effects onto customer choices on restaurant businessestr_TR
dc.typedoctoralThesistr_TR
dc.contributor.departmentAdnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalıtr_TR
Appears in Collections:Doktora

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
408089.pdfDoktora Tezi1.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.