Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11607/1001
Title: Müşterilerin marka beklentileri ile marka sadakatlari arasındaki ilişki: Kuşadası'ında faaliyet gösteren restoranlar üzerine bir araştırma
Other Titles: Relation between brand expectations and brand loyality of customers: A research on restaurants in Kuşadası
Authors: Karakaş Tandoğan, Gülnur
Özgür, Mesut
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
Keywords: Marka
Brand
Marka Bağımlılığı
Brand Loyalty
Müşteri Sadakati
Customer Loyalty
Sadakat
Loyalty
Issue Date: 1-Jan-2013
Publisher: Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Abstract: Kuşadası'ndaki birinci sınıf restoranlarda müşterilerin işletmeden beklentileri ve algılamaları üzerine bir araştırma yapılmıştır. Müşterilerin yemek sonrası memnuniyet sonuçlarına göre davranışsal ve tutumsal sadakat düzeyleri incelenmiştir. Verilerden elde edilen sonuçlara göre katılımcılarda marka sadakati kavramının demografik özelliklere göre farklılık gösterdiği belirlenmiştir.
Customers' expectations and perceptions of brand on restaurants in Kuşadası was researched. According to the results, customers' satisfactions after the dinner were compared for behavioral and attitudinal loyalty. As a result, the brand loyalty had differed according to the demographic characteristics of the customers.
URI: http://194.27.38.21/web/catalog/info.php?idx=32894956&idt=1
http://hdl.handle.net/11607/1001
Appears in Collections:Yüksek Lisans

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mesut_ozgur_ozet_ingilizce.pdf93.73 kBAdobe PDFView/Open
mesut_ozgur_ozet_turkce.pdf92.92 kBAdobe PDFView/Open
mesut_ozgur_tez.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.