Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 2139 to 2158 of 4722 < previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2016İlk ve ortaokullarda görev yapan öğretmenlerin yabancılaşma ve örgütsel sessizlik algıları arasındaki ilişki: Aydın ili örneğiAkyol, Bertan; Yörür, Funda; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2019İlkçağdan günümüze gelen ezgilerin seslendirilmesiAkkurnaz, Sedat; Tokmak, Senem; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Arkeoloji Anabilim Dalı
2019İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin doğru ve akıcı sessiz sözcük okuma düzeyinin öğrencilerin okuduğunu anlama becerisi ve okuma motivasyonu ile ilişkisiKarasakaloğlu, Nuri; Saraçlı Çelik, Seda; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İlköğretim Anabilim Dalı
2019İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin üstbilişşel dinlediğini anlama farkındalığı düzeyi ile dinlemeye ilişkin tutumları arasındaki ilişkiKarasakaloğlu, Nuri; Meral, Esin; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Temel Eğitim Anabilim Dalı
1-Jan-2014İlkokul 4. sınıf sosyal bilgiler ders kitabının insan hakları boyutunda incelenmesiAladağ, Soner; Ünal, Rabia; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı
2019İlkokul 4.sınıf öğrencilerinin Türkçe dersindeki okuduğunu anlama becerileri ile matematik dersindeki problem çözme becerileri arasındaki ilişkiAcar, Esin; Kocadağ, Naciye Güneş; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı / Sınıf Eğitimi Bilim Dalı
1-Jan-2014İlkokul birinci sınıf uyum ve hazırlık programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesiTürkoğlu, Adil; Üstündağ, Nurtaç; TR191611
2016İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin öykü yazma becerilerinin geliştirilmesiKarasakoğlu, Nuri; Özkan, Övgü; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı
2019İlkokul ikinci sınıf matematik dersinde yapılandırılmış ve geleneksel ev ödevlerinin öğrencilerin akademik başarılarına ve ödeve yönelik tutumlarına etkisiÖzsoy, Nesrin; Elgit, Arzu; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Temel Eğitim Anabilim Dalı
2020İLKOKUL KADEMESİNDE UYGULANAN DEĞERLER EĞİTİMİ PROGRAMININ SINIF ÖĞRETMENLERİ, OKUL PSİKOLOJİK DANIŞMANLARI VE OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: TEK DURUMLU BİR ÖRNEK OLAY ÇALIŞMASIAkar Vural, Ruken; Çelik, Çiğdem; ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
2017İlkokul matematik derslerinde bilmece kullanımının öğrencilerin başarı, tutum ve kalıcılık düzeyine etkisiÖksüz, Cumali; Çobanoğlu, Mustafa; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Bilimler Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı
2016İlkokul matematik derslerinde şarkı kullanımının öğrencilerin başarı, tutum ve sözcük dağarcığı üzerindeki etkisiÖksüz, Cumali; Tan, Nilüfer; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı
1-Jan-2014İlkokul müdürlerinin ders denetimleri ile ilgili öğretmen görüşleriSarpkaya, Pınar Yengin; Fırıncıoğulları, Esra
2022İlkokul öğrencilerinin argümantasyon ortamında matematiksel anlam oluşturma durumlarının incelenmesiAcar, Esin; Özserin, Nida; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Anabilim Dalı, Sınıf Eğitimi Tezli Yüksek Lisans Programı
1-Jan-2014İlkokul öğrencilerinin okul dışında bilişim teknolojilerine erişim olanakları ve kullanım amaçlarının incelenmesiAk, Şerife; Özen, Çiğdem
2022İlkokul öğrencilerinin öğrenme stilleri ile problem çözme becerileri arasındaki ilişkiSaracaloğlu, Asuman Seda; Tunç, Alev; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2020İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN AFETE HAZIRLIK DÜZEYLERİ İLE AFET EĞİTİMİNİN EĞİTİM PROGRAMLARINDAKİ YERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİGündoğdu, Kerim; Çelik, Alpaslan Ayhan; ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
2022İlkokul ve ortaokula devam eden üstün yetenekli öğrencilerin çevreye yönelik bilgi ve tutumlarının belirlenmesi: Aydın ili örneğiYıldırım, Belgin; Uslu, Edibe; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Çevre Sağlığı Yüksek Lisans Programı
1-Jan-2014İlkokul ve ortaokullarda çalışan öğretmen ve yöneticilerin örgüt kültürüne ilişkin algılarının örgütsel değişmeyle ilişkisi İzmir ili örneğiSarpkaya, Ruhi; Çelik, Gözde
2020İLKOKUL YÖNETİCİLERİNE VE SINIF ÖĞRETMENLERİNE GÖRE SURİYELİ SIĞINMACI ÖĞRENCİLERİN YAŞADIKLARI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİERDEM, Ali Rıza; ALKALAY, Gizem; AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ EĞİTİM BİLİMLERİ ANA BİLİM DALI EĞİTİM YÖNETİMİ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI