Browsing by Author Yüksel, Atila

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2012Alan algısının turistlerin yemek deneyimi memnuniyetine etkileriYüksel, Atila; Mil, Burak; TR148444; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2007Çevresel Etkenler ve Duygusal İmaj:Turistlerin Alışverişte Yakınlaşma/Uzaklaşma Davranışlarına etkileriYüksel, Atila; Esen, Ozan
2016Duyusal metaforik tanıtımın ön deneyim, reklam tutumu ve satın alma niyetine etkisi: Akış deneyimi yaklaşımıYüksel, Atila; İşçi, Ceren; TR203386; TR7196; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2011Elektronik satın almada web sitesi özelliklerinin bilişsel çelişki üzerine etkisiYüksel, Atila; Arslan Ayazlar, Reyhan; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
Jan-2008Müşteri bağlılığının nedenleri ve sonuçları: Aktif seyahatçiler örneğiYüksel, Atila; Keser, Elvan; TR148795; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2011Şikayet yönetimi: Müşteri işgören etkileşiminde sözsüz iletişimYüksel, Atila; Kılınç, Uğur; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2014Yeni medya kullanımındaki akış deneyiminin risk algısı ve online turistik satın alma niyetine etkisiYüksel, Atila; Yanık, Akan; TR18736; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı