Browsing by Author Saracaloğlu, Asuman Seda

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 34  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
1-Jan-20147. sınıf İngilizce öğretim programının Stufflebeam'in Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (CIPP) modeline göre değerlendirilmesiSaracaloğlu, Asuman Seda; Dinçer, Beste; TR42077
2023ARCS Öğretim Tasarımı modelinin ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji dersi başarısı, motivasyonu, öğrenme çevikliği ve eleştirel düşünme engelleri üzerine etkisiSaracaloğlu, Asuman Seda; Çetin, Yavuz; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2012Beden eğitimi öğretmenlerinin özyeterlik inançları ve denetim odaklarının incelenmesiSaracaloğlu, Asuman Seda; Certel, Zehra; Varol, S. Rana; Bahadır, Ziya; TR10981; TR47499; TR9642; TR180337; Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi
1-Jan-2013Bilişim teknolojileri öğretmen yeterliklerinin öğretim elemanı, öğretmen adayı ve öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesiSaracaloğlu, Asuman Seda; Dursun, Fevzi; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
1-Jan-2014Çoklu ortam uygulamalarının altıncı sınıf dinleme becerisinin gelişimine etkisiSaracaloğlu, Asuman Seda; Dedebali, Nurhak Cem; Adnan Menderes Üniversitesi,Sosyal Bilimler Enstitüsü ,Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
2017Dokuzuncu sınıf ingilizce ders kitabının öğretmen ve uzman görüşlerşne göre değerlendirilmesiSaracaloğlu, Asuman Seda; Güven, Hasret; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2008Eğitim fakültesi öğrencilerinin kullandıkları okuduğunu anlama stratejileriSaracaloğlu, Asuman Seda; Çöğmen, Suna; TR41554; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
1-Jan-2010Eğitsel eleştiri modeli ile eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği öğretim programının değerlendirilmesi: Bir durum çalışmasıSaracaloğlu, Asuman Seda; Kumral, Orhan; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2012Eleştirel düşünme tutumuna etki eden faktörler: sınıf öğretmeni adayları üzerine bir çalışmaSaracaloğlu, Asuman Seda; Yılmaz Özelçi, Serap; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
2019Farklı ülkelerden Pısa sınavına katılan öğrencilerin matematik okuryazarlığını etkileyen faktörlerin tahmin edilmesiSaracaloğlu, Asuman Seda; Aksu, Nurşah; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2017Gerçekçi matematik eğitimi yaklaşımının meslek lisesi öğrencilerinin matematik kaygısına, matematik özyeterlik algısına ve başarısına etkisiSaracaloğlu, Asuman Seda; Demir, Gül; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2008Hızlı okuma tekniğinin sekizinci sınıf öğrencilerinin okuma hızlarına ve okuduğunu anlama düzeylerine etkisiSaracaloğlu, Asuman Seda; Dedebali, Nurhak Cem; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
2022İlkokul öğrencilerinin öğrenme stilleri ile problem çözme becerileri arasındaki ilişkiSaracaloğlu, Asuman Seda; Tunç, Alev; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2019İlkokullarda yetiştirme programı'nın 3. ve 4. sınıf öğrencilerinin başarılarına etkisiSaracaloğlu, Asuman Seda; Sarıdoğan, Elif; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı /
2012İlköğretim 7.sınıf öğrencilerinin bilişsel stillerinin karşılaştırılmasıSaracaloğlu, Asuman Seda; Candar, Mehmet Kazım; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
1-Jan-2013İngilizce öğrenme sürecinde bilişsel farkındalık, dil öğrenme stratejileri, eleştirel düşünme ve öz-düzenleme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesiSaracaloğlu, Asuman Seda; Altay, Betül; TR135327; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
1-Jan-2010Lise öğrencilerinin düşünme stilleriSaracaloğlu, Asuman Seda; Merdin, Seda; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
1-Jan-2014Liselerde görev yapan öğretmenlerin öğrenme ve öğretme ile ilgili görüşleriSaracaloğlu, Asuman Seda; Çöğmen, Suna; TR41554; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı
2012Okuduğunu anlama stratejisi kullanımının, okuduğunu anlama becerisi, bilişsel farkındalık, okumaya yönelik tutum ve kalıcılığa etkisiSaracaloğlu, Asuman Seda; Kanmaz, Ahmet; TR46763; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
3-Nov-2021Ortaokul öğrencı̇lerı̇nı̇n öğrenme motı̇vasyonunu etkı̇leyen faktörlerSaracaloğlu, Asuman Seda; Uykun, Özge; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı