Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Earsiv@Adu
Browsing by Author Saracaloğlu, Asuman Seda
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 34
next >
Preview
Issue Date
Title
Author(s)
1-Jan-2014
7. sınıf İngilizce öğretim programının Stufflebeam'in Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (CIPP) modeline göre değerlendirilmesi
Saracaloğlu, Asuman Seda
;
Dinçer, Beste
;
TR42077
2023
ARCS Öğretim Tasarımı modelinin ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji dersi başarısı, motivasyonu, öğrenme çevikliği ve eleştirel düşünme engelleri üzerine etkisi
Saracaloğlu, Asuman Seda
;
Çetin, Yavuz
;
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2012
Beden eğitimi öğretmenlerinin özyeterlik inançları ve denetim odaklarının incelenmesi
Saracaloğlu, Asuman Seda
;
Certel, Zehra
;
Varol, S. Rana
;
Bahadır, Ziya
;
TR10981
;
TR47499
;
TR9642
;
TR180337
;
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi
1-Jan-2013
Bilişim teknolojileri öğretmen yeterliklerinin öğretim elemanı, öğretmen adayı ve öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Saracaloğlu, Asuman Seda
;
Dursun, Fevzi
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
1-Jan-2014
Çoklu ortam uygulamalarının altıncı sınıf dinleme becerisinin gelişimine etkisi
Saracaloğlu, Asuman Seda
;
Dedebali, Nurhak Cem
;
Adnan Menderes Üniversitesi,Sosyal Bilimler Enstitüsü ,Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
2017
Dokuzuncu sınıf ingilizce ders kitabının öğretmen ve uzman görüşlerşne göre değerlendirilmesi
Saracaloğlu, Asuman Seda
;
Güven, Hasret
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2008
Eğitim fakültesi öğrencilerinin kullandıkları okuduğunu anlama stratejileri
Saracaloğlu, Asuman Seda
;
Çöğmen, Suna
;
TR41554
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
1-Jan-2010
Eğitsel eleştiri modeli ile eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği öğretim programının değerlendirilmesi: Bir durum çalışması
Saracaloğlu, Asuman Seda
;
Kumral, Orhan
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2012
Eleştirel düşünme tutumuna etki eden faktörler: sınıf öğretmeni adayları üzerine bir çalışma
Saracaloğlu, Asuman Seda
;
Yılmaz Özelçi, Serap
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
2019
Farklı ülkelerden Pısa sınavına katılan öğrencilerin matematik okuryazarlığını etkileyen faktörlerin tahmin edilmesi
Saracaloğlu, Asuman Seda
;
Aksu, Nurşah
;
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2017
Gerçekçi matematik eğitimi yaklaşımının meslek lisesi öğrencilerinin matematik kaygısına, matematik özyeterlik algısına ve başarısına etkisi
Saracaloğlu, Asuman Seda
;
Demir, Gül
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2008
Hızlı okuma tekniğinin sekizinci sınıf öğrencilerinin okuma hızlarına ve okuduğunu anlama düzeylerine etkisi
Saracaloğlu, Asuman Seda
;
Dedebali, Nurhak Cem
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
2022
İlkokul öğrencilerinin öğrenme stilleri ile problem çözme becerileri arasındaki ilişki
Saracaloğlu, Asuman Seda
;
Tunç, Alev
;
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2019
İlkokullarda yetiştirme programı'nın 3. ve 4. sınıf öğrencilerinin başarılarına etkisi
Saracaloğlu, Asuman Seda
;
Sarıdoğan, Elif
;
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı /
2012
İlköğretim 7.sınıf öğrencilerinin bilişsel stillerinin karşılaştırılması
Saracaloğlu, Asuman Seda
;
Candar, Mehmet Kazım
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
1-Jan-2013
İngilizce öğrenme sürecinde bilişsel farkındalık, dil öğrenme stratejileri, eleştirel düşünme ve öz-düzenleme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Saracaloğlu, Asuman Seda
;
Altay, Betül
;
TR135327
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
1-Jan-2010
Lise öğrencilerinin düşünme stilleri
Saracaloğlu, Asuman Seda
;
Merdin, Seda
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
1-Jan-2014
Liselerde görev yapan öğretmenlerin öğrenme ve öğretme ile ilgili görüşleri
Saracaloğlu, Asuman Seda
;
Çöğmen, Suna
;
TR41554
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı
2012
Okuduğunu anlama stratejisi kullanımının, okuduğunu anlama becerisi, bilişsel farkındalık, okumaya yönelik tutum ve kalıcılığa etkisi
Saracaloğlu, Asuman Seda
;
Kanmaz, Ahmet
;
TR46763
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
3-Nov-2021
Ortaokul öğrencı̇lerı̇nı̇n öğrenme motı̇vasyonunu etkı̇leyen faktörler
Saracaloğlu, Asuman Seda
;
Uykun, Özge
;
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı