DSpace JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Browsing by Author Koçyiğit, Sezai
Showing results 1 to 7 of 7
Preview | Issue Date | Title | Author(s) |
| 2016 | Anne-baba tutumları ve öğretmenlerin kullandıkları disiplin yöntemleri ile 36-72 ay çocukların sorun davranışları arasındaki ilişkilerin incelenmesi | Özdemir, Yalçın; Orçan Kaçan, Maide; Koçyiğit, Sezai; Cihan, Muhammer; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Okul Öncesi Eğitimi Bilim Dalı |
| 1-Jan-2015 | Ebeveyn destekli ilkokula hazırlık programının okul öncesi dönem çocuklarının ilkokula hazır bulunuşluğuna etkisi | Koçyiğit, Sezai; Karakuzu, Esra; TR185858; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Bölümü, Okul Öncesi Öğretmenliği Anabilim Dalı |
| 4-Nov-2021 | Ebeveynlerin çocuk kavramına yükledikleri anlamlar bağlamında çocuk haklarına yönelik tutumları ve çocuklarının öz düzenleme beceri düzeyleri | Koçyiğit, Sezai; Ün, Burcu; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı |
| 2019 | Ebeveynlerin, öğretmenlerin ve yöneticilerin çocuk haklarına ilişkin görüş ve uygulamaları | Koçyiğit, Sezai; Gür, Gamze; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı / Okul Öncesi Öğretmenliği Bilim Dalı |
| 1-Jan-2014 | Erken çocukluk döneminde verilen satranç eğitiminin ilkokula hazır bulunuşluğa etkisi | Koçyiğit, Sezai; Kaynar, Fatih; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Sınıf Öğretmenliği) Anabilim Dalı |
| 9-Nov-2021 | Erken çocuklukta öz düzenleme ile bilişsel tempo arasındaki ilişki | Koçyiğit, Sezai; Yıldız, Fadime Ezgi; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Okul Öncesi Eğitim Ana Bilim Dalı |
| 2019 | Okul öncesi eğitimde kalite ve okul olgunluğu arasındaki ilişki | Koçyiğit, Sezai; Ulubeli, Sevilay; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Temel Eğitim Anabilim Dalı |