Browsing by Author Karakaş Tandoğan, Gülnur

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2017Butik otel işletmelerinde markalaşmanın turistlerin satın alma davranışları üzerindeki etkileri: Şirince örneğiKarakaş Tandoğan, Gülnur; Özkeroğlu, Özlem; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı, Turizm İşletmeciliği Bilim Dalı
2017Destinasyon markalama sürecinde şehir sloganlarının algılanması (Eskişehir örneği)Karakaş Tandoğan, Gülnur; Kurt, Erdi; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2020Mobil pazarlamanın turistlerin satın alma niyeti açısından değerlendirilmesi: Kuşadası örneğiKarakaş Tandoğan, Gülnur; Yeşilöz, Merve; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
1-Jan-2013Müşterilerin marka beklentileri ile marka sadakatlari arasındaki ilişki: Kuşadası'ında faaliyet gösteren restoranlar üzerine bir araştırmaKarakaş Tandoğan, Gülnur; Özgür, Mesut; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2015Online seyahat satın alma davranışında hedonik ve faydacı güdülerin etkisi üzerine bir araştırmaKarakaş Tandoğan, Gülnur; Avcı, Derya; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2019Otel işletmelerinde örgüt ikliminin örgütsel yaratıcılığa etkisi: İzmir'deki dört ve beş yıldızlı oteller üzerine bir araştırmaKarakaş Tandoğan, Gülnur; Altınışık, Didem; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2018Yerli turistlerin paket turlarda yapmış oldukları etik dışı davranışların belirlenmesi ve bu davranışlara yönelik etik kodlarKarakaş Tandoğan, Gülnur; Atay, Hakan; Yağcı, Kamil; Efendi, Mahmut; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı