Browsing by Author Elitok Kesici, Ayşe

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
1-Jan-20139. sınıf öğrencilerinin doğal sayılar konusundaki kavram yanılgılarıElitok Kesici, Ayşe; Özdeş, Hayri; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
1-Jan-2015Harmanlanmış öğrenme yönteminin akademik başarıya etkisiElitok Kesici, Ayşe; Ceylan, Veysel Karani; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
1-Jan-2015İşbirlikli öğrenme yönteminin matematik dersindeki erişiye, kalıclığa ve sosyal beceriye etkisiElitok Kesici, Ayşe; Koç, Belma; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
2015Matematik bölümü öğretmen adaylarının çoklu zeka alanlarının belirlenmesi ve sosyal becerileri ile öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumlarının incelenmesi.Elitok Kesici, Ayşe; Kozağaç, Zeliha Buket; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı
1-Jan-2010Ortaöğretim öğretmenlerinin sınıf içi iletişimde kullandıkları örtük programın özellikleriTürkoğlu, Adil; Elitok Kesici, Ayşe; TR150325; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
2017Öğrencilerin geometriye yönelik öz-yeterlik algıları, geometri tutumları ve geometrik düşünme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesiElitok Kesici, Ayşe; Anıkaydın, Özlem; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2016Yabancı dil öğretiminde yaratıcı drama yöntemi kullanımının lise 12. sınıf öğrencilerinin eleştirel, yansıtıcı düşünme becerilerine ve öğrencilerin yabancı dil öğrenme tutumlarına etkisiElitok Kesici, Ayşe; Akın, Ayşe; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim, Dalı Eğitim Programları ve Öğretim Programı