Browsing by Author Doğaner, Mustafa

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2020DENEYİMSEL PAZARLAMA VE ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN MARKA SADAKATİNE ETKİSİ: KAHVE MAĞAZALARI ÖRNEĞİDoğaner, Mustafa; Gençtürk, Baran; AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİM DALI
2020ENDÜSTRİYEL PAZARLARDA İLİŞKİSEL PAZARLAMA UYGULAMALARININ MÜŞTERİ SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ: JANTSA ÖRNEĞİDoğaner, Mustafa; Ercan, Ali Seyfettin; AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİM DALI
1-Jan-2006Farklı sektörler bazında insan kaynakları yönetimi ve örgütsel kültür ilişkisiDoğaner, Mustafa; Kula, Sibel
2019İşletmelerde kurumsallaşma ve markalaşma süreci: Jantsa örneğiDoğaner, Mustafa; Tokyüz, Eftade; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı
1-Jan-2011Köken ülke faktörünün satın alma davranışlarına etkisi Aydın ilinde bir uygulamaDoğaner, Mustafa; Ünal, Deniz; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
1-Jan-2004Pazarlama etiğinin teorik çerçevesi ve Türkiye`deki pazarlama faaliyetlerinin etiksel açıdan değerlendirilmesiDoğaner, Mustafa; Kesim, Ayşegül Kıvılcım
1-Jan-2009Türkiye değerli taş potansiyeli ve pazarlama sorunlarıDoğaner, Mustafa; Babalık, Hakkı; TR16677; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
1-Jan-2007Türkiye'de sigortacılık sektörünün pazarlama karması açısından incelenmesiDoğaner, Mustafa; Evren, Gökçe Nezihe
2017Tıbbi cihaz sektöründe bütünleşik pazarlama iletişimi çabaları; medtronic medikal firması örneğiDoğaner, Mustafa; Baykal, Yaşar Mehmet; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
1-Jan-2006Yaşlı tüketicilerin satın alma karar süreçlerine televizyon reklamlarının etkisiDoğaner, Mustafa; Çolakoğlu, Bengü Emine; TR150379