Browsing by Author Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 20
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2023ARCS Öğretim Tasarımı modelinin ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji dersi başarısı, motivasyonu, öğrenme çevikliği ve eleştirel düşünme engelleri üzerine etkisiSaracaloğlu, Asuman Seda; Çetin, Yavuz; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2023Birlikte Ebeveynliğe Geçiş Programı'nın (BEGEP) birlikte ebeveynlik algıları üzerindeki etkisiÖzdemir, Yalçın; Seyhan, Ayşe Gül; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2022Eğitim içerikli filmlerdeki yöneticilerin duygu yönetimiUlutaş, Mehmet; Toptaş, Asiye; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2022Eğitim nasıl finanse edilmeli: Yönetici, öğretmen ve veli görüşleriSarpkaya, Ruhi; Etçi, Çiğdem; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2022Eisner'ın eğitsel eleştiri modeli ile ortaokul müzik öğretim programlarının değerlendirilmesi: Bir durum çalışmasıGündoğdu, Kerim; Demirtaş, Aytaç Onur; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2022İlkokul öğrencilerinin öğrenme stilleri ile problem çözme becerileri arasındaki ilişkiSaracaloğlu, Asuman Seda; Tunç, Alev; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2022Liselerde yöneticilerin ve öğretmenlerin görüşlerine göre denetim uygulamalarıSarpkaya, Ruhi; Atay, Çimen; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2022Okul müdürlerinin bilgi yönetim süreç yeterlilikleriSarpkaya, Ruhi; Küçük, Emre Köksal; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2023Okul müdürlerinin teknoloji liderliği yeterliği ile okuldaki yenileşme iklimi arasındaki ilişkiErdem, Ali Rıza; Tünel, Serkan; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2022Öğretmen görüşleri çerçevesinde okul yönetim süreçlerinin etkililiğiAkyol, Bertan; İnanan, Tuğçe; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2022Öğretmen ve okul müdürlerinin öğretmenlerin mesleki gelişimini değerlendirmesi: Mesleki gelişime güdüleyen ve güdülenmeyi düşüren etmenlerYengin Sarpkaya, Pınar; Aksoy, Aslı; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2023Öğretmenlerin örgütsel adalet algıları, motivasyon düzeyleri ve performansları: Bir yapısal eşitlik modellemesiAkyol, Bertan; Tekin, Yasemin Fatma; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2023Resmi ve özel ortaokullardaki denetim uygulamaları konusunda öğretmen görüşleri: Bir nitel araştırmaSarpkaya, Ruhi; Akgün, Meriç; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2022Sekizinci sınıf öğrencilerinin matematiğe ilişkin tutum ve motivasyon düzeyleri ve LGS başarı puanları arasındaki ilişkiYalın Uçar, Meltem; Kılıç, Funda; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2022Sözleşmeli öğretmenlerin stres düzeyleri ile özgüvenleri arasındaki ilişkiErdem, Ali Rıza; Aslantaş, Muhammed Burak; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2022Sınıf öğretmenlerinin öz yeterlik algıları, program özerkliği ve özel eğitime yönlendirme davranışlarının incelenmesiAkar Vural, Ruken; Işık, Umut; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2023Türk eğitim sisteminde eğitim arzı ve eğitim talebine ilişkin sorunlar ve çözüm önerileriSarpkaya, Ruhi; Kalender, Sinem; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2022Viola Spolin'in tiyatro yaklaşımına dayalı İngilizce öğretim tasarımının 5.sınıf öğrencilerinin İngilizce dersi akademik başarı ve kalıcılık puanlarına etkisiAkar Vural, Ruken; Öner, Hatice; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2022Yabancı dil konuşmayı etkileyen faktörlere ilişkin bir durum çalışmasıGündoğdu, Kerim; Tosun, Doğan; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2022Yönetici ve öğretmenlerin bakış açısıyla meslek liselerinin yönetsel sorunları üzerine bir olgu bilim çalışmasıYengin Sarpkaya, Pınar; Esen, Güliz; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı