Browsing by Author Armağan, Ece

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 12 of 12
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2021Akış deneyimi: S-O-R paradigması temelinde online impulsif satın alma davranışıArmağan, Ece; Temel, Eren; 0000-0003-1938-4836; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı
1-Jan-2003Avrupa Birliği sürecinde küçük ve ortaölçekli işletmelerin ihracat pazarlaması sorunları : Aydın ilindeki küçük ve orta ölçekli tarıma dayalı sanayi işletmeleri için bir öneriBekçioğlu, Selim; Armağan, Ece; TR47189
2020ÇOKULUSLU FĠRMALARIN GLOKAL PAZARLAMA STRATEJĠLERĠ: COCA-COLA TÜRKĠYE ÖRNEĞĠArmağan, Ece; Bayram, Abdullah; AYDIN ADNAN MENDERES ÜNĠVERSĠTESĠ SOSYAL BĠLĠMLER ENSTĠTÜSÜ ĠġLETME ANABĠLĠM DALI
1-Jan-2015Duygusal zekanın satış elemanlarının (EI) algıladıkları satış performansına etkisiArmağan, Ece; Pehlivan, Şenil; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Bölümü, İşletme Anabilim Dalı, İşletme Bilim Dalı
1-Jan-2014Mobil pazarlama ve üniversite öğrencilerinin mobil pazarlama algısı: Nazilli'deki üniversite öğrencilerine yönelik bir araştırmaArmağan, Ece; Gider, Abdurrahman; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
2017Online alışveriş sitelerinde uygulanan canlı destek sistemlerinin tüketicilerde oluşturduğu güvene etkisi: bir araştırmaKaderli, Yusuf; Armağan, Ece; Peker, Osman; Yıldırım, Lale; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Pazarlama Bilim Dalı
2018Sağlık turizminde algılanan değerin müşteri tatmini ve sadakatine etkisi: sağlık turistlerine yönelik bir araştırmaArmağan, Ece; Demirci, Çiğdem; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı
2017Sanal marka topluluklarının marka sadakati üzerine etkisi : Nikon marka topluluğu üyeleri üzerine bir araştırmaArmağan, Ece; Doğaner, Mehmet Can; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
2020Turistik destinasyonlarda tüketici temelli marka denkliğinin ölçümü: Fethiye'de bir araştırmaArmağan, Ece; Küçükkambak, Selçuk Efe; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
1-Jan-2015Turizm sektörüne hizmet veren yöre halkının iletişim becerileri ve turistler tarafından algılanması: Pamukkale destinasyonunda karşılaştırmalı bir araştırmaArmağan, Ece; Ceylan, Seher; TR38401; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
2016Tüketicilerin demografik özellikleri ile satın alma tarzları arasındaki ilişki: Aydın ilindeki tüketiciler üzerine bir araştırmaArmağan, Ece; Erdem, Kübra; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
1-Jan-2006Türkiye'de hizmet sektöründeki turizm işletmelerinde uygulanan "herşey dahil" sisteminin müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisinin ölçümlenmesi ve bir alan araştırmasıArmağan, Ece; Süklüm, Nurcan