Browsing by Author Aktamış, Hilal

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2022Argümantasyona dayalı etkinliklerin 9. sınıf öğrencilerinin küresel ısınma ve iklim değişikliğine yönelik görüşlerine ve argüman kurma becerilerine etkisiAktamış, Hilal; Oktay, Sevilay; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı
2022Astronomi dersine yönelik bilimsel akıl yürütme stillerine uygun STEM ve argümantasyon etkinlikleri geliştirme ve etkinliklerin fen bilgisi öğretmen adaylarının akademik başarılarına, akıl yürütme ve argümantasyon becerilerine etkisiAktamış, Hilal; Sarıoğlu, Gökçe; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi Yüksek Lisans Programı
1-Jan-2014Cort 1 düşünme programının "yaşamımızdaki elektrik" ünitesinde kullanılmasının öğrencilerin akademik başarılarına, bilimsel yaratıcılıklarına ve eleştirel düşünme eğilimlerine etkisiAktamış, Hilal; Bayrak, Çağla; Adnan Menderes Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Bölümü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı
2016Fen bilimleri dersi öğretmenlerinin bilimsel argümantasyon sürecini sınıflarında kullanma düzeylerinin ve argümantasyona yönelik farkındalıklarının belirlenmesiAktamış, Hilal; Özcan, Rıdvan; Adnan Menderes Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı
1-Jan-2013Fen eğitiminde sanal gerçeklik programları üzerine bir çalışma: "Güneş sistemi ve ötesi: Uzay bilmecesi" ünitesi örneğiAktamış, Hilal; Arıcı, Volkan Aydın; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim, Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı
8-Nov-2021Harmanlanmış öğrenme ortamında bütünleştirilmiş müfredat modeline göre tasarlanan fen modülünün uygulamasının üstün yetenekli öğrencilerin bilimsel muhakeme ve bilimsel süreç becerilerine etkisiAktamış, Hilal; Bildiren, Ahmet; Özdeniz, Yeşim; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
1-Jan-2013İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretmen adaylarının yaratıcılığa yönelik görüşleriAktamış, Hilal; Ayeş, Ümit; Adnan Menderes Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı
2017Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri dersine, bilime, fen bilimlerine öğretmenine ve bilim insanına yönelik metaforik algıları ve imajlarıAktamış, Hilal; Dönmez, Gülcan; Adnan Menderes Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Anabilim Dalı, Fen Bilgisi Öğretmenliği Anabilim Dalı